پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۲۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲
احمد ترحمی بهابادی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد درباره حادثه سوختن یک خودرو حامل مهاجران افغان در این استان گفت؛ این خودرو با وجود اخطارهای مکرر قانونی و شلیک هوایی به حرکت خود ادامه داد و در نهایت، لاستیک این خودرو هدف تیر اخطار قرار گرفت اما راننده همچنان در حال فرار بوده است.

شعار سال: معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد درباره حادثه سوختن یک خودرو حامل مهاجران افغان در این استان گفت که این خودرو یکی از پنج ‌خودرویی بوده که به صورت یک کاروان، مهاجران غیر قانونی و مواد مخدر حمل می‌کرده است.

احمد ترحمی بهابادی: این خودرو با وجود اخطارهای مکرر قانونی و شلیک هوایی به حرکت خود ادامه داد و در نهایت، لاستیک این خودرو هدف تیر اخطار قرار گرفت اما راننده همچنان در حال فرار بوده است.

بر اساس گفته شاهدان عینی و مستندات موجود، آتش‌سوزی خودرو هشت کیلومتر بعد از اصابت گلوله با لاستیک و به دلیل سرعت بالا و برخورد شدید با گارد و جرقه‌های ناشی از حرکت خودرو بر روی رینگ حادث شده و هیچ ارتباطی با شلیک گلوله نداشته است.

 این خودرو ۱۴ سرنشین (یک شهروند پاکستانی و ۱۳ شهروند افغانستان) داشته است.

سه نفر که در صندوق عقب بودند بر اثر آتش‌سوزی در دم فوت کردند و هشت نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند که از این تعداد چهار نفر به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان ترخیص شدند.

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
واقعا هميشه مهاجر هخاي افغان در كشور ما مظلوم واقع شدن و كسي از حقوقشون دفاع نكرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین