پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۳۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
سیستان و بلوچستان در عین محرومیتش رقمی بالا از بی‌شناسنامه‌ها را در خود جای داده؛ با وجود پیگیری‌های یکساله تسنیم هنوز نه آمار شفافی از بی‌شناسنامه‌های بومی بیرون آمده و نه فکری به حال بی هویت‌هایی شده که بومی همین استان هستند.

شعار سال: در یک سال گذشته با پرونده خبری بی‌شناسنامه‌های بلوچستان به روستاهای مختلف رفتیم تا روایتی دست اول از بی‌شناسنامه‌هایی بگیریم که بومی همین استان‌اند.بخشی از این پرونده خبری در زیر آمده است.
 
سازمان ثبت احوال در یکی‌از جوابیه‌هایش به تسنیم گفت از سال 92 تاکنون برای بیش‌از 30 هزار نفر شناسنامه صادر کرده است، همین آمار نشان می‌دهد که این استان رقمی بالا از بی‌شناسنامه‌ها را در خود جای داده است.
 
با وجود پیگیری‌های یکساله و قول‌های صریح از دستگاه‌های متولی به ویژه استاندار سیستان و بلوچستان هنوز نه آمار شفافی از بی‌شناسنامه‌های بومی بیرون آمده و نه فکری به حال بی‌شناسنامه‌هایی شده که بومی همین استانند.

تعداد بازدید : 12


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم  ، تاریخ انتشار:   30دی  1399  ، کدخبر:2434540 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضی
Canada
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
1
0
اینا افغانیا و پاکستان های غیر قانونی اند کی چندین سال پیش اومدن به ایران نبیا دبهشون شناسنامه بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین