پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۱۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
نماد بانوی ایثار به پاس ایثارگری‌های بانوان در دفاع مقدس همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در میدان غدیر بوشهر رونمایی شد.
شعار سال: نماد بانوی ایثار امروز به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در میدان غدیر واقع در ورودی شهر بوشهر با حضور تعدادی از مسئولان رونمایی شد.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر در این مراسم، گفت: خرمشهر یکی از نقاط مهم برای ایران بود و دشمن نیز بخوبی می‌‏دانست خرمشهر اهمیت زیادی در شمال خلیج فارس برای تصرف خوزستان و الحاق آن به کشور عراق دارد.

سردار علی رزمجو ادامه داد: رزمندگان شجاع ایران اسلامی در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ این شهر را به آغوش وطن بازگرداندند و استان بوشهر با تقدیم ۸۷ شهید نقش موثری در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر داشت.

او همچنین نماد بانوی ایثار را نشانه نقش ارزشمند بانوان ایران زمین در عرصه دفاع برشمرد و افزود: در دیدار مسئولان برگزاری کنگره شهدای استان بوشهر با رهبر معظم انقلاب تاکید ایشان بر تداوم فعالیت کنگره شهدا بود که ساخت و نصب این نماد، در همین زمینه صورت گرفته است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بیان کرد: زنان در انقلاب اسلامی جایگاه رفیع خود را پیدا کردند و در عرصه‌های مختلف با صبر، استقامت و پرورش رزمندگانی شجاعی در پشتیبانی از جبهه‏‌های نبرد نقشی قابل توجه داشتند.

شهردار بوشهر نیز با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: نماد بانوی ایثار با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار ساخته و نصب شده که طراح آن نیز بهار حیدری از نیرو‌های خلاق شهرداری بوشهر است.

حسین صالحیان عنوان کرد: این اقدام نویدبخش گام استوار شهرداری بوشهر برای ترویج فرهنگ بسیج و شهادت در جامعه است که با همکاری مجموعه سپاه و بسیج با جدیت تمام دنبال خواهد شد.

همچنین امروز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر جمعی از فرماندهان و نیرو‌های مسلح استان بوشهر با رعایت اصول بهداشت کرونایی در گلزار شهدا حضور یافتند و به مقام شهدای دفاع مقدس ادای احترام کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۷۶۶۹۳۵، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین