پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۷
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان از سرمایه گذاری 16هزار میلیارد ریالی شرکت سرمایه گذاری شستا در دو طرح بزرگ صنعتی و معدنی استان خبرداد.

شعارسال : فریدون خدابنده لو اظهار کرد: شرکت شستا وابسته به سازمان تامین اجتماعی هم اکنون در دو طرح بزرگ صنعتی و معدنی کردستان، مشارکت دارد و در مجموع 16 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

وی افزود: سرمایه گذاری شش هزار میلیارد ریالی در کارخانه لاستیک بارز کردستان در فاز نخست و سرمایه گذاری 10هزار میلیارد ریالی در معدن طلای سقز از جمله پروژه های مهم صنعتی و معدنی در استان است که با تکمیل فاز دوم لاستیک بارز در مجموع هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد. 
خدابنده لو اظهار داشت: هم اکنون 700 هزار نفر از جمعیت یک میلیون و 500 هزار نفری استان زیرپوشش بیمه های تامین اجتماعی هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان اعلام کرد: الکترونیکی کردن مراحل ثبت لیست های پرداخت بیمه و صرفه جویی چندین هزار نفری در وقت کردستانی ها از دیگر موفقیت هایی بوده است که در دولت یازدهم و با فراهم کردن زیرساخت های فناوری اطلاعات در سازمان تامین اجتماعی فراهم شده است. 
خدابنده لو افزود: در قالب این طرح تاکنون 24هزار کارگر ساختمانی و 23 هزار زن قالیباف در این سامانه الکترونیکی ثبت نام شده اند و در مرحله بعدی طی روزهای آتی بیش از 20هزار راننده کردستانی نیز ساماندهی می شوند.

وی از ایجاد دو شعبه اقماری یاسوکند و سریش آباد به عنوان یکی دیگر از خدمات این سازمان طی یک سال اخیر نام برد که موجب ارتقای خدمت رسانی به مردم شده است.

خدابنده لو همچنین اظهار داشت: سه طرح بزرگ عمرانی در دو سال از عمر دولت یازدهم در استان آغاز شده است که مراحل پایانی خود را طی می کنند و شعبه شماره دو سنندج در کمتر از 24 ماه در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان سخنان خود از کلنگ زنی ساختمان بیجار و تخریب و نوسازی ساختمان شعبه شماره یک سنندج در آینده نزدیک خبر داد و افزود: ایجاد شعبات اقماری در شهرستان سروآباد و شهر صاحب سقز نیز در دستور کار قرار گرفته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی "ایرنا" ، تاریخ انتشار یکشنبه 17 آبان 1394 ، کد مطلب : 81829520 (4974531) : www.Irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین