پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۹۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
تغییرات دمایی حمل از سنندج تا کامیاران ضربه شدیدی بر گوشت وارد می کند و هیچ مشتری باور نمی کند که گوشت کشتار روزبوده است وآیا مسئولین تضمین می دهند که در مسیر رفت وبرگشت برای ما اتفاقی نیفتد.
شعارسال: با پلمپ کشتارگاه شهر کامیاران، گوشت موردنیازقصابان از طریق کشتارگاه صنعتی سنندج تامین می شود و تا پایان بهسازی کشتارگاه، قصابان ناچارند از طریق سنندج گوشت را به کامیاران حمل نمایند. با توجه به قول و قرارها و توافق فی مابین صنف قصابان با شهرداری و دیگر نهادهای اجرایی، اینک یکی از قصابان شهرکامیاران با انتشار مطلبی در فضای مجازی خواستار اهتمام شهرداری و فرمانداری کامیاران به مشکلات این صنف شده و تقاضای عمل به قول و قرارهای فی مابین را دارد.

سایت خبری تحلیلی شاهوخبر به عنوان تنها سامانه رسمی اطلاع رسانی دراین شهرستان مطلب این قصاب کامیارانی را براساس وظیفه ذاتی در انتشار مسائل و مشکلات شهری و شهروندان منتشر می نماید:

با سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت شما عزیزانی که صدا و مشکلات ما رو به گوش مسئولان می رسانید.بنده یکی از قصابان کامیاران هستم. در جریان مسائل و مشکلات ما و کشتارگاه و شهرداری و فرمانداری هستید.

پس از اینکه کشتارگاه به علت نواقصی که به دلیل استاندارد نبودن سیستم دفع فضولات و خون آبه پلمپ شد،یکی از مسئولین فرمانداری به ما وپیمانکار کشتارگاه وعده داد که به مدت یک ماه، یعنی از تاریخ ۳ خرداد ماه تا ۳ تیرماه سال جاری به صورت رایگان و بدون پرداخت عوارض درکشتارگاه سنندج دام های خودرا کشتار کرده و گوشت موردنیاز شهروندان کامیارانی را از این طریق تهیه کنیم، تا در این یک ماه مشکلات کشتارگاه رفع شود و نسبت به فک پلمپ کردن کشتارگاه اقدام نمایند.

اینک امروز ۲۵ تیرماه است و ۲۲ روز از وعده یکماهه فرمانداری می گذرد و هنوز کشتارگاه کامیاران باز نشده است.

لازم به ذکر است که کار کشتار دریک ماه اول کاملا رایگان بود، ولی در طول این ۲۲ روز تمام قصابان عوارض کامل را به کشتارگاه پرداخت نموده اند، که عوارض آن بسیار زیاد است وناچارا قصابان عوارض را از طریق گران کردن گوشت جبران می کنند.

اینجانب در طول این ۲۲ روز ۴ میلیون عوارض و کرایه پرداخت کرده ام، آیا مردم باید تاوان این وعده الکی را بدهند؟ آیا شهری به وسعت ومصرف کامیاران احتیاجی به کشتارگاه ندارد؟ آیا مسئولین در رفت و آمد ما قصابان به کشتارگاه سنندج در این شلوغی جاده و بخصوص فصل زمستان تضمین می دهند که به برای ما اتفاقی نیفتد؟

هرچند اقداماتی در راستای رفع نواقص کشتارگاه کامیاران انجام گرفته است،ولی لازم به ذکر است که هر قصاب مبلغ ۷۰۰ هزار تومان و هر سلاخ مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و جمعا نزدیک ۱۰ به میلیون تومان به نماینده قصابان شهر پرداخت شده و ایشان با تمام مشکلات و مشغله ای که دارند لطف کرده و مبلغ را به شهرداری وبرای کمک به شهرداری در بهسازی کشتارگاه پرداخت نموده اند.

پس اگر کشتارگاه باز نمی شود این پولی که ما پرداخت نموده ایم به کجا رفته است!

ذکر این نکته نیز لازم است، گوشتی که از سنندج به دست ما می رسد در مدت۲۴ ساعت در سردخانه می باشد و در دمایی کم و با ۹۰ درصد رطوبت نگهداری می شود؛ پس از آن در مسیری 2ساعته و از راه کامیاران در یخچالی با دمای کمتر از مقدار استاندارد به کامیاران می رسد و تحویل قصابان می شود؛ قصابان نیزگوشت را در یخچالی با دمای بیشتر از آن نگهداری می کنند. این تغییرات دمایی ضربه شدیدی به گوشت وارد کرده، به صورتی که گوشت کاملا سیاه شده و هیچ مشتری باور نمی کند که گوشت کشتار روزبوده است.

جواب این مشکلات باید داده و حل شود.

اینکه آیا کامیاران نباید یک کشتارگاه داشته باشد؟

اگر مشکل بهداشتی دارد ناظرین بهداشت و دامپزشکی باید در کشتارگاه حضور داشته باشند نه اینکه کشتارگاه پلمپ شود!

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری شاهو خبر، تاریخ انتشار: سه شنبه 29 تیر 1395، کدخبر: 1965، www.shahokhabar.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین