پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۱۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
با حضور مسئولین شهرستانی، کلنگ احداث مدرسه 9 کلاسه شهرک دانشگاه سقز با همت خیر سقزی بر زمین زده شد.
شعارسال: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سقز در آیین مراسم کلنگ زنی این مدرسه گفت: علیرغم تلاش و برنامه ریزیهای فراوان متأسفانه تا امروز در حدود 14000 نفر دانش آموز این شهرستان از مدارسی استفاده می کنند که دارای شرایط استاندارد و مناسب نیستند که به عبارتی 37 مدرسه شهر و روستا جزو مدارس معیوب هستند .

محمد برومند افزود: ساخت مدارس استاندارد، جدید و حتی تعمیر مدارس به علت کمبود اعتبارات عمرانی و آموزشی به تنهایی برای ما مقدور نیست. اما چشم امید همه ما به همت والا و دست توانای خیرین بزرگوار دوخته شده است که با دلی به وسعت دریا آستین همت را بالا زده و در فکر احداث مدرسه برای دانش آموزان هستند.

کامیل کریمیان معاون فرماندار نیز به اهمیت کار خداپسندانه خیرین در توسعه مراکز آموزشی اشاره کرد و گفت: احداث مراکز آموزشی با همت خیرین برای جهش علمی و توسعه ی فرهنگی شهرستان با توجه به کمبود اعتبارات عمرانی مراکز آموزشی لازم و حیاتی است..

حجت الاسلام وحیدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز با اشاره به آیه ((تعاونوا علی البر و التقوی)) به عظمت کار خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و گفت: خیرین عزیز با بخشیدن مال و دارائی خود برای خدمت به همنوع خود قدم بسیار بزرگی را در راه رضای خدا بر می دارند و ثابت می کنند که مال دنیا را در خدمت به نیازمندان و فرزندان این مرز و بوم بکار می برند.

جمشید میرزائی ، خیر سقزی نیز در سخنانی با تشکر از حاضرین در محفل گفت: بنده نیاز به تشکر ندارم و خدای بزرگ را شاکرم که توفیق داد تا در خدمت آموزش و پرورش باشم و بتوانم فضای آموزشی را در شهرستان سقز احداث کنم .

میرزایی به کار مدرسه سازی به عنوان ماندگارترین و مقدس ترین کارها اشاره کرد و افزود : از خدای بزرگ می خواهم ما را در ترویج مدرسه سازی و کار خیرخواهانه پیوسته یاری فرماید.

میرزائی در آخر سخنان خود گفت: اگر مسئولین عزیز ما را یاری فرمایند طبق برنامه ریزی های انجام شده این پروژه با یاری خدا قرار است در بهار 96 به بهره برداری رسیده و در سال تحصیلی 97-96 پذیرای دانش آموزان باشد.

سپس کلنگ افتتاح پروژه با دستهای مسئولین شهرستانی و خیر مدرسه ساز بر زمین زده شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: سه شنبه 11 آبان 1395، کدخبر: 938088، www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین