پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۰۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
پروژه اخداث تونل خیابان انقلاب سنندج در حالی وارد چهارسالگی خود می‎شود که شهردار سنندج قول مساعد بهره‎برداری از این طرح مهم شهری را تا پایان سال 95 به همشهریان داده است.
شعارسال: رویای داشتن شهری آباد و پیشرفته از دیرباز آرزوی سنندجیها بوده و علیرغم تلاش صادقانه برخی از مدیران شهری در سالهای اخیر، کماکان شهر سنندج با مشکلات اتمام پروژههای شهری مواجه است.

نمونه بارز تاخیر و تعویق در اتمام پروژ‌های شهری سنندج، «تونل خیابان انقلاب» است که در سال 91 و در زمان تصدی‌گری شریعتی شهردار اسبق سنندج کلید خورد که کماکان با مشکل تامین اعتبار و معارض شخصی املاک مواجه است.

تونل خیابان انقلاب سنندج، طرحی که در سال 91 توسط "علیرضا شهبازی" استاندار وقت کُردستان در راستای تلاش برای جبران عقب ماندگیهای شهر کلید خورد اما گویا کلید وی قفل پروژه را برعکس چرخاند و آن را زمین گیر کرد.

این پروژه که بنا به اعلام شهردار اسبق سنندج قرار بود شهریور ماه سال 92 به بهره برداری برسد اکنون با سیرصعودی افزایش اعتبارات مورد نیاز به دلیل تورم رو به روست.

پیش تر و در مرداد ماه سال 94، معاون عمرانی شهرداری سنندج از هزینه شدن 5 میلیارد و 240 میلیون تومان اعتبار برای احداث تونل انقلاب سنندج خبر داده بود و گفته بود که برای اتمام این پروژه اعتباری بالغ بر 4 تا 5 میلیارد تومان لازم است.

وی اذعان داشته بود که درست نبودن برآوردها و نقشه‌های پروژه‌های عمرانی پروژه تونل انقلاب از سوی کارفرمای مربوطه است که پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در سنندج در موعد مقرر به پایان نمی‌رسد.

اتمام پروژه احداث تونل خیابان انقلاب در دوره تصدی‌گری شریعتی و شادمان بر شهرداری سنندج زمین‌گیر شده بود و مردم سنندج را چهارسال است که چشم به راه احداث این پروژه مهم شهری که سهم قابل توجهی از کاهش بار ترافیکی خیابان انقلاب را بر عهده دارد کرده است.

با تغییر در مدیریت شهرداری سنندج و ورود "منوچهر فخری" خبرات امیدوارکنندهای از اتمام پروژه تونل انقلاب و دیگر طرحهای عمرانی شهری به گوش میرسد.

شهردار سنندج در بازدید ماه گذشته از چهارطرح بزرگ عمرانی شهری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، قول مساعد اتمام این پروژه ها را تا هفته دولت و پایان سال 95 به مردم سنندج داد.

همچنین روز گذشته شهردار سنندج در دیدار با با مشاور و پیمانکار پروژه تونل انقلاب، بهره برداری و اتمام پروژهای عمرانی را اصلی ترین اولویت شهرداری سنندج دانست.

شهردار سنندج با اشاره به اینکه اتمام زمانبندی شده طرحهای عمرانی بدون شک باعث رضایت و مهمتر اینکه موجب جلب اعتماد مردم خواهد شد.

فخری با بیان اینکه قبل از اجرای هر پروژه عمران شهری میبایست مشکل معارضین آن را حل نمود، به پیمانکار تونل انقلاب توصیه کرد، از نظر تامین اعتبار مشکلی وجود ندارد ،لذا ضروریست که با جدیت نسبت به اتمام پروژه اقدام نماید.

امید است پروژه‌های شهری سنندج در سال جاری به پایان رسیده و اقدام و عملی واقعی مسئولین را در این زمینه شاهد باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری نوای آبیدر، تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 فروردین 1395، کدخبر: 3367 ، www.navayeabidar.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین