پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۶۸۳
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
افشای برخی از صحبت‌ها بدلیل نامشخص بودن کلیات، عقبه، جریانات رفت و برگشتی حادث شده قابل قضاوت نیست. اختلاف بین رئیس دادگستری و نماینده مجلس از همین جنس هستند. ضمن اینکه ضبط و پخش صحبت‌های خصوصی، نوعی جرم است. خبر به همراه فایل صوتی صرفا بنا بر اهمیت و تاکید بر فاصله گرفتن از پرداختن به چنین حوزه‌هایی، منتشر شده است.
شعار سال: این صوت گفتگوی تلفنی سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان با مهدی طارمی ریاست دادگستری این شهرستان است که حاکی از قهر این نماینده با رییس فعلی دادگستری شهرستان فلاورجان به دلیل انجام نشدن درخواستش در دادگستری است.

طبق شنیده‌ها این نماینده درخواست آزادی دو نفر از اعضای ستادش که به جرم درگیری مسلحانه بازداشت شده بوده‌اند را داشته است، ولی ریاست دادگستری جلوی این درخواست غیرقانونی می‌ایستد.
 
تعداد بازدید : 264
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری سرپوش، تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: www.sarpoosh.com/۱۴۰۰۱۱۰۲۸۱
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین