پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۶۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
یکی از تصاویر نشان دهنده نظم ترافیکی در شرایط جنگی و خروج مردم از پایتخت اوکراین (پیرو حمله روسیه) را نشان می‌دهد و تصویر بعدی بی نظمی ترافیکی تهران در شب بازگشت مردم از سیزده بدر را به تصویر کشیده است. بنظر شما علت چیست؟
شعار سال: فرهنگ بعد مغفول مانده مردم ما در چند دهه اخیر است. بسیاری از حق کشی‌ها و بی نظمی‌ها را زرنگی معنا می‌کنیم و بسیاری از چارچوب شکنی‌ها را پای دست و پا چلفتی بودن دیگران می‌گذاریم. بنظر شما علت چیست؟ راهکار کدام است؟ چطور می‌توانیم در حوزه زندگی اجتماعی و نظم پذیری، ارتقا سطح داشته باشیم؟
نظم ترافیکی در موقعیت جنگی اوکراین و بی نظمی ترافیکی سیزده بدر ایران!نظم ترافیکی در موقعیت جنگی اوکراین و بی نظمی ترافیکی سیزده بدر ایران!
نظم ترافیکی در موقعیت جنگی اوکراین و بی نظمی ترافیکی سیزده بدر ایران!
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
0
از فرهنگ رانندگی در اوکراین هم بس که کشورشان زیر باران موشکه و شهروندانش به قوانین رانندگی احترام می ذارند و در بین خطوط حرکت می کنند .ایران بود فک کنم فوتی های سوانح رانندگی از خوده جنگ بیشتر می شد!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین