پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۳۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
محمدمهدی گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت، توصیه به تزریق دوز چهارم واکسن کرونا برای کسانی که سیستم ایمنی تضعیف شده دارند، نموده و معتقد است که در مورد کرونا نباید پیش‌بینی بیش از دو هفته‌ای داشته باشیم و پیش بینی‌های طولانی مدت برای این بیماری فریبنده است. سوال اینجاست که تزریق دوز‌های تکمیلی واکسن برای کرونا تا به کی باید ادامه داشته باشد.
شعار سال: محمدمهدی گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت:

آنچه در چین مشاهده شده است همین سویه اومیکرون است و سویه جدیدی رخ نداده است، چین با موارد طغیان بیماری با قوانین به‌شدت سختگیرانه‌ای برخورد می‌کند.

هیچ‌گاه در مورد کرونا نباید پیش‌بینی بیش از ۲هفته داشته باشیم؛ زیرا تجربه این دو سال به ما نشان داده است که پیش‌بینی‌های بلندمدت ممکن است فریبنده باشد و ما را از اهداف خود دور کند.

درحال حاضر تزریق نوبت چهارم واکسن کرونا فقط برای کسانی که سیستم ایمنی تضعیف شده دارند و برخی بیماری‌های خاص که در معرض خطر ابتلا به بیماری شدید هستند در دستور کار قرار دارد.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خبرگزاری برنا
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
0
0
از قرار معلوم چند وقت یه بار باید واکسن بزنیم چون با جهش های جدید مواجهیم!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین