پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۵۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
شهردار سنندج از افتتاح پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندج در اواخر آذرماه سالجاری خبر داد و گفت:با هدف بالابردن مقاومت سطح بتن وهمچنین جلوگیری از نفوذ آب و ضد باکتری نمودن کف پارکینگ اجرای عملیات اپوکسی و پلی اورتان پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی آغاز شد.

شعارسال: "منوچهر فخری" شهردار سنندج گفت: با هدف ایجاد سطح صاف و مناسب و همچنین جلوگیری از ایجاد گرد و خاک در محوطه پارکینگ عملیات اجرای اپوکسی و پلی اورتان پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی آغاز شد.

وی اظهار کرد: با اجرای عملیات اپوکسی علاوه بر بالا رفتن مقاومت سطح بتن، جلوگیری از نفوذ آب به داخل بتن، قابلیت شستشوی کف پارکینگ و همچنین موجب ضد باکتری شدن محوطه پارکینگ میشود.

شهردار سنندج افزود: عملیات اپوکسی در چهار لایه اجرا می شود که لایه نخست این طرح لایه پرایمر است که باعث ایجاد چسپندگی لایه میانی واپوکسی میشود.

فخری ادامه داد: در لایه دوم این طرح موج گیری کف با گرانول و سیلس انجام می شود و در لایه سوم هم عملیات صاف کردن سطوح با بتونه یا گروت اپوکسی اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: لایه نهایی اپوکسی هم بصورت غلتطکی اجرا می شود و پس از اجرای این مرحله کف پارکینگ آماده خط کشی و نصب علائم ترافیکی می شود.

فخری تاکید کرد: عملیات اپوکسی باید در دمای 25 درجه سانتی گراد انجام شود بنابراین جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار تمامی پنجره های این پارکینگ مسدود شده است.

شهردار سنندج با بیان اینکه اجرای عملیات اپوکسی تا اواسط آذر ماه اتمام خواهد یافت گفت: امیدواریم این پارکینگ تا پایان آذر ماه امسال به بهره برداری برسد.

عملیات احداث پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی درهفت طبقه سال 93 آغاز شد و این پارکینگ گنجایش 435 خودرو را دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری نوای آبیدر ، تاریخ انتشار خبر 29 آبان 1395، کدمطلب: 4337 ،www.navayeabidar.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین