پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
استاندار همدان گفت: توسعه زیرساخت‌های شهرسازی در استان سبب کاهش ترافیک و تسهیل در ارائه خدمات و تردد حمل و نقل عمومی می‌شود.

شعارسال : محمدناصر نیکبخت ظهر روز چهارشنبه در آئین کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح سردار سرلشگر شهید همدانی اظهار داشت: شهرداری همدان با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر در راستای توسعه زیرساخت‌های شهرسازی و ایجاد زمینه درآمد اقتصادی فعالیت‌های اثربخشی را شروع کرده است.

وی با اشاره به طرح‌های در حال اجرای شهرداری در شهر همدان افزود: شهروندان همدان استحقاق و شایستگی بالایی دارند و در این زمینه شهرداری و دیگر سازمان‌های متولی باید در زمینه توسعه زیرساخت‌های شهرسازی ورود جدی داشته باشد.

استاندار همدان بیان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح سرلشگر شهید حسین همدانی در محل میدان سپاه شهر همدان با همت شهرداری همدان به نام این شهید بزرگوار مزین شده است و به سبب این نامگذاری استانداری همدان برای تأمین اعتبارات اجرای این طرح سهیم شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز این پروژه تقاطع غیرهمسطح در مدت دو سال تخصیص می‌یابد، گفت: اعتبار مورد نیاز این پروژه 43 میلیارد تومان برآورد شده است.

نیکبخت افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان همدان نیز بیش از یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح کمربندی غرب به شرق اختصاص داده شده است.

به گزارش تسنیم، روز پنجشنبه 28 آبان ماه همزمان با اربعین سردار شهید همدانی، آئین نام‌گذاری میدان و بلوار به نام سرلشگر پاسدار شهید حاج حسین همدانی در محل فرودگاه بین‌المللی همدان واقع در میدان فرودگاه همدان برگزار می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار چهارشنبه 27 آبان 1394 ، کد مطلب : 920363 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین