پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۸۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: در جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی، وزارت ارتباطات مکلف شد، عوامل بروز حادثه را شناسایی و به قوه قضاییه معرفی کند. این صحبت های فیروزآبادی با نقدهای زیادی مواجه شده و منتقدین بیان داشته اند آیا فیروزآبادی از حداقل اطلاعات در خصوص کار پیمانکاران زیر نظر کارفرما و تائید خروجی ها توسط کارفرما برخوردار نیست؟ آیا ایشان نمی داند که خود متولیان دولتی چنین دستوراتی را به پیمانکاران می دهند؟
شعار سال: علل و عوامل اختلال اخیر در شبکه اینترنت پایتخت و برخی نقاط دیگر کشور، در نشست شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس جمهور بررسی شد.

ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی تخطی برخی پیمانکاران از دستورالعمل‌ها از جمله استفاده از مسیر کابل‌های برق فشار قوی برای شبکه‌های ارتباطی را از علل اصلی اختلال اخیر در شبکه اینترنت پایتخت و برخی نقاط دیگر کشور دانست و گفت: در جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی، وزارت ارتباطات مکلف شد، عوامل بروز حادثه را شناسایی و به قوه قضاییه معرفی کند.

فیروزآبادی گفت: شورای عالی فضای مجازی همچنین در این جلسه، مرجع تصویب ۳۹ اقدام در زمینه‌های اقتصاد دیجیتال، رمزارز، فناوری‌های مالی، دیپلماسی عمومی و سواد فضای مجازی را تعیین و دستگاه‌های مرتبط را مکلف کرد ظرف سه ماه، این موارد را برای تصویب به مرکز ملی فضای مجازی ارجاع دهند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار:۱۲ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۶۸۸۶۱۳، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
0
معطله این بابا که
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین