پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۱۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
ثبت اطلاعات قرارداد‌ها در پایگاه تخصصی در نظر گرفته شده ذیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی، از سال ۱۳۹۵ مصوب شد. بماند که تاکنون فقط پوسته کلی قرارداد‌ها ثبت شده و از ثبت جزئیات قابل تحلیل قرارداد پرهیز می‌شود و عملا حتی نمی‌توان وارد بحث نظارت و ارزیابی و فسادستیزی شد. در واقع خروجی کار یعنی کشک و به دنبال نخود سیاه بودن. اخیرا این بحث مجددا مطرح شده و گویا قرار است به دستور قاضی القضات، اطلاعات کامل تری از قرارداد‌ها در این سامانه ثبت شود. پیشاپیش هشدار می‌دهیم که استاندارد محرمانه کردن قراردادها، ترک تشریفات قرارداد‌ها و بحث گنجاندن بند‌های تفسیری برای تغییر حجم کار و قیمت و تاریخ قرارداد‌ها، باید با حساسیت بیشتری دنباله گیری شود.

شعار سال: علی الظاهر کشور سامانه ثبت قرارداد‌های دولتی دارد. اما اطلاعاتی که در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، بشدت ناقص و پوسته است. سامانه تغییرات قرارداد‌ها را ثبت نمی‌کند. سامانه اسناد پشتیان و اصل قرارداد‌ها را نمی‌آورد. بماند که در قرارداد‌های دولتی ایران، با فسادی گسترده در لوای قانون بنام قرارداد‌های محرمانه و محرمانه کردن قرارداد‌ها و ترک تشریفات‌ها و بحث متم قرارداد‌ها مواجه هستیم.

تعداد بازدید : 8

اختصاصی پایگاه تحلیی خبری شعار سال

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین