پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۷۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتر خود نوشت: غلام کویتی‌پور امروز جدیدترین اثرش «رئیس» را با همراهی یک خواننده جوان منتشر کرده و با تندترین ادبیات ممکن، به مدیران و مسئولین ایران تاخته.

شعارسال: بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتر خود نوشت که غلام کویتی‌پور جدیدترین اثرش «رئیس» را با همراهی یک خواننده جوان بنام دانیال مقدم منتشر کرده و با تندترین ادبیات ممکن دست به نقد عملکرد مدیران و مسئولین اجرایی زده است. این کلام و حملات، روی ملودی نوحه تاریخی کویتی‌پور «چنگ دل» بازخوانی شده که میزان حملات و نقد‌ها در آن قطعا بی‌سابقه است.

تعداد بازدید : 330

لازم به توضیح است که کویتی پور در سال ۱۳۹۹ هم با همکاری دختری ۱۳ ساله بنام پریچهر اقدام به تهیه البومی انتقادی نموده بود. در بخشی از ترانه همخوانی کویتی پور و پریچهر آمده: «یه روز خوب بود همه چی جور بود/ چشمم سوت و کور بود / کاش باز زمان بر می‌گشت عقب/ احساس بد ازمون دور بود/ حیف دیگه ورق برگشت/ دیگه نمیشه به عقب برگشت/ این آشی بود که خودمون پختیم/، ولی هیچ خوب نشد اصلا مزه اش».

تعداد بازدید : 244

بعد از پخش این اهنگ بود که هجمه‌ها برعلیه کویتی پور شروع شد و صحبت‌ها از مهاجرت او به خارج از کشور نقل زبان‌ها گردید. عزت الله ضرغامی در پست اینستاگرامی خود در سال ۱۳۹۹ نوشت: حاج غلام کویتی پور مهمانم بود. می‌گفت از طرف رهبر انقلاب پیام محبت آمیزی به او ابلاغ شده که "تا زمانی که حاج غلام‌علی کویتی‌پور هستید در آغوش من جای دارید".

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
2
2
جالب بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
2
0
فقط دقت کنید زمان چنگ دل کویتی پور چه زمانی بود.الان هم صرفا یک هشدار داد وگرنه چنان بر انان می نواخت که انگشت بر دهان بمانید صرفا یک هشدار کوچک بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین