پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۵۲۸
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
یکی از وظایف رسانه های متعهد، رصد مستمر رسانه های بیگانه و بستن درزهای هجمه های احتمالی و ممانعت از سیاه نمایی دشمنان است. طیفی از اباطیل سیاسی و اجتماعی و مدیریتی بشکل روزانه در این گونه رسانه ها گزارش می شود. اما در این بین هم ، به مواردی برخورد می شود که قابلیت برخورد و پیگیری داخلی دارد. گزارشی از خانمی که مادرش تصادف کرده و گلایه از وضعیت بهداشتی بیمارستان شهدای هفتم تیر از این گونه است. هرچند انتظار بر این بود که این هم میهن محترم، بجای انعکاس و ارسال گزارش به دشمن خارجی، رسانه داخلی را امین خود فرض می کرد و گزارش را برای این رسانه ارسال می داشت. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال بر حسب وظیفه حرفه ای خود،اماده همکاری با تمامی شهروندان ایران اسلامی است. این رویه توسط برخی از رسانه های متعهد دیگر هم در حال اجرا ، بوده و هست.

شعارسال: سایت معاند ایران اینترنشنال با انعکاس ویدئویی از نارضایتی یکی از شهروندان ایرانی از وضعیت بیمارستان شهدای هفتم تیر، بیان داشته است که یکی از شهروندان با ارسال ویدیویی از بیمارستان هفت‌تیر تهران، وضعیت غیربهداشتی یکی از بخش‌های آن را نشان می‌دهد و می‌گوید مادرش با وجود بیماری سرطان در این بخش بستری است.

تعداد بازدید : 36

انعکاس این خبر از سه جنبه دارای اهمیت است. اول اینکه چرا شهروندان ما نسبت به رسانه‌های داخلی این حد بی اعتماد شده و یار و دوست و هم وطن خود را کنار گذاشته و به بیگانه پناه می‌برند؟ این مسئله و مسائلی از این جنس، به راحتی توسط رسانه‌های داخلی، قابلیت پیگیری و کسب نتیجه دارند.

دوم اینکه آیا تصور ما درباره انعکاس این جنس اخبار توسط رسانه‌های بیگانه در معنای حرفه‌ای بودن و متعهد شدگی آن‌ها به خدمت رسانی در ابعاد مختلف برای ایرانیان است؟ خیر. دشمن، دشمن است و علت انعکاس خبر توسط آنها، تشدید سیاه نمایی است نه کمک به هم وطن داخلی ما.

آقای دکتر دانشی ، در خصوص نارضایتی از وضعیت بیمارستان شهدای هفتم تیر توضیح بدهید

سوم اینکه، ریاست بیمارستان شهدای هفتم تیر، در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ به دکتر عبدالهادی دانشی (جراح مغز و اعصاب) رسید و حکم نامبرده توسط دکتر عبدالرضا پازوکی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران صادر شده است. سوال اینجاست که آقای دکتر دانشی با انتصاب جدید، قاعدتا باید نیرویی تازه نفس محسوب شود، چرا اینگونه به برخی از مسائل کم توجه هستند؟

بدون پیش داوری ها، منتظر دریافت توضیحات بیمارستان شهدای هفتم تیر هستیم.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین