پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۹۵۳
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
سال ۱۳۹۵ بود که ۱۶۰ دانش آموز دبستان دخترانه حضرت سکینه (س) مشکین شهر، در روز اول سال تحصیلی متوجه شدند مدرسه‌شان تبدیل به اداره دخانیات شده است؟ هرچند این مشکل با گذشت اداره دخانیات و رضایت به تداوم فعالیت مدرسه، پس از چند روز حل شد و مدرسه از مسر دخانیات برگشت، اما خاطره بد حضور در پشت درب‌های بسته مدرسه و استرس اولیا فراموش شدنی نیست.

شعار سال: ساختمان مدرسه دخترانه حضرت سکینه (س) مشگین شهر متعلق به شرکت دخانیات ایران است که از حدود سال‌های ۱۳۸۵ به دلیل کمبود فضای آموزشی در قسمت جنوبی شهر مشگین شهر در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته بود. ساختمان این مدرسه با شکایت شرکت دخانیات ایران و با حکم قضایی در سال ۱۳۹۵ تخلیه شد. اما با پیگیری‌های رئیس دادگستری، امام جمعه، فرماندار وقت (ایراهیم امامی) و نماینده وقت مشکین شهر، این ساختمان دوباره، اما بصورت استیجاری و به مدت یک سال در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت و دانش آموزان (با تاکید بر دانش آموزان شهرک مهر و شهرک کبریت سازی) راهی این مدرسه شدند.

مدرسه حضرت سکینه یا دخانیات مشکین شهر؟

 


مدرسه حضرت سکینه یا دخانیات مشکین شهر؟

مدرسه حضرت سکینه یا دخانیات مشکین شهر؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین