پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۹۲۲۱۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
در جریان بررسی طرح «اصلاح تبصره ماده واحده مصوبه روز تهران، روز پایتخت ایران اسلامی» ناصر امانی، در تذکری عنوان کرد که سال ۹۵ این موضوع به تصویب شورا درآمده و به شهرداری تهران ابلاغ شد اما در نهایت دبیر شورای فرهنگ عمومی با نامگذاری روز تهران مخالفت کرده است.

شعارسال: در جریان بررسی طرح «اصلاح تبصره ماده واحده مصوبه روز تهران، روز پایتخت ایران اسلامی» ناصر امانی، در تذکری عنوان کرد که سال ۹۵ این موضوع به تصویب شورا درآمده و به شهرداری تهران ابلاغ شد، اما در نهایت دبیر شورای فرهنگ عمومی با نامگذاری روز تهران مخالفت کرده است.

تلاش دوباره برای ورود روز تهران به تقویم

او گفت: ما همان سیکل قدیم را در این خصوص تکرار می‌کنیم، اما می‌توان در این خصوص به شهرداری تهران الزام داد تا مصوبه شورا را اجرا کند.

وی افزود: ما نه تنها اصرار بر تغییر مصوبه قبلی داریم بلکه برای شهرداری تهران نیز تعیین تکلیف اجرایی می‌کنیم و می‌گوییم شما موظف هستید شورای سیاست گذاری تشکیل دهید که بنده پیشنهاد می‌دهم حسب همان مصوبه قبلی شورا اجرایی شود.

تعداد بازدید : 0

شعارسال برگرفته از سایت اکوایران، تاریخ انتشار: 16مهر1402، کدخبر: 46747، ecoiran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین