پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۵۲۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
معاون اجرایی رییس‌جمهور بیان داشته است که عمده تصمیمات و تعهدات رییس‌جمهور در دور اول سفر به استان کردستان عملیاتی‌ و اجرایی شده است.پروژه کلان راه‌آهن سنندج-همدان از مهم‌ترین پروژه های دولت در این استان است که با حضور ریاست محترم جمهور افتتاح می‌شود. این راه‌آهن در طی ۱۸ سال اخیر تنها ۶۰ درصد پیشرفت داشته ولی از سال ۱۴۰۱ با همت دولت‌مردمی و تخصیص اعتبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی اکنون آماده بهره‌برداری است.محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در بازدید از ایستگاه راه آهن سنندج در استان کردستان خبرداد: این راه آهن در طی ۱۸ سال اخیر تنها ۶۰ درصد پیشرفت داشته ولی از سال ۱۴۰۱ با همت دولت مردمی و تخصیص اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی اکنون آماده بهره برداری است که در سفر استانی پیش رو رئیس جمهور به این استان این وعده دولت محقق خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل این پروژه به صورت شبانه روزی حدود هزاران نفر از متخصصین و مهندسان ایرانی مشغول به کار بوده اند که‌این مصداق یک کار جهادی است.

شعارسال: محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در بازدید از ایستگاه راه آهن سنندج در استان کردستان خبرداد: این راه آهن در طی ۱۸ سال اخیر تنها ۶۰ درصد پیشرفت داشته، ولی از سال ۱۴۰۱ با همت دولت مردمی و تخصیص اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی اکنون آماده بهره برداری است که در سفر استانی پیش رو رئیس جمهور به این استان این وعده دولت محقق خواهد شد.

پیگیری برای افتتاح راه‌آهن سنندج -همدان در سال 1402

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل این پروژه به صورت شبانه روزی حدود هزاران نفر از متخصصین و مهندسان ایرانی مشغول به کار بوده اند که‌این مصداق یک کار جهادی است.

*راه‌آهن سنندج -همدان افتتاح می‌شود

معاون اجرایی رییس‌جمهور: عمده تصمیمات و تعهدات رییس‌جمهور در دور اول سفر به استان کردستان عملیاتی و اجرایی شده است.

پروژه کلان راه‌آهن سنندج-همدان از مهم‌ترین پروژه‌های دولت در این استان است که با حضور ریاست محترم جمهور افتتاح می‌شود.

تعداد بازدید : 5

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اقتصاد ژورنال، تاریخ انتشار: 26مهر1402، کدخبر: 34544، eghtesadjournal.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین