پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۸۹۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
برای یک میز و چند صندلی و لپ‌تاپ روبان گذاشته‌اند و افتتاحیه برگزار کردند! خدایا بنظر خودت بس نیست دیگه؟ واقعا همه المان‌‌های این عکس عجیبه! اینکه آسانسور اینقدر به میزها نزدیکه، اینکه هیچ چیز نو نیست‌. اینکه زیر لپ‌تاپ برگه a۴گذاشتن، انگار یه دقیقه به کارمندا گفتن پاشید می خواییم میزتون رو افتتاح کنیم. جای یه لیوان چایی و بیسکوییت نصف خورده شده به شدت خالیه در تصویر. شاید کارمندها چند دقیقه برای ناهار یا دستشویی رفتن و عبدالملکی و هیات همراه گفتد خب تا اینا نیستن بیاییم اینجا رو افتتاح کنیم حیفه. قضاوت با شما ، ما که هر جوری به مسأله نگاه می‌کنیم خنده داره .

شعارسال: باور بفرمائید که با هر منطقی که نگاه کنیم، یک جای کار می‌لنگد. باید بپذیریم که مدیریت اجرایی در کشور دچار آفت شده و عامل اصلی ان هم ضعف مفرط نهاد‌های نظارتی هستند.

افتتاح اورژانس کار در مناطق آزاد توسط عبدالملکی + تی جان قربون خوشگله پسر

ادعا شده که مراسم افتتاح مربوط به اورژانس کسب و کار مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است. همان طرحی که عبدالملکی در جلسه اش ادعا نموده بود، ۵ ویژگی و زیرساخت‌های توسعه‌ای موجب شد که امروز مناطق آزاد را بهشت سرمایه‌گذاری در ایران بنامیم و تقاضای ثبت شده بیش از ۴۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در این مناطق داریم؟ ما که فقط می‌توانیم بگوییم عجب؟!

عبدالملکی در این جلسه، گزارشی از وضعیت مناطق آزاد کشور هم داد که مشخص نیست، کدامش به عملکرد ایشان مربوط می‌شود؟ عبدالملکی گفت، از زمان تصویب مناطق آزاد و شکل‌گیری سه منطقه اول قشم، کیش و چابهار در سال ۱۳۷۲، مهم‌ترین فعالیت‌هایی که در این مناطق شکل گرفت، ایجاد زیرساخت بود که بعد‌ها دیگر مناطق آزاد در سال ۱۳۸۴ و سپس مناطق ویژه اقتصادی به آن‌ها ملحق شدند.۱۰ بندر و ۶ فرودگاه در مناطق آزاد مشغول به فعالیت می‌باشد بعلاوه منطقه ویژه اقتصادی پیام که دارای فرودگاه نیز می‌باشد. با توجه به توسعه شبکه ریلی کشور، دو منطقه آزاد اروند و ارس به این شبکه متصل هستند.

طبق اعلام مسئولین وزارت راه و شهرسازی در ماه‌ها و سال آینده دو منطقه آزاد چابهار با تکمیل خط چابهار تا مکران و منطقه انزلی با تکمیل رشت- کاسپین به شبکه ریلی سراسری متصل خواهند شد. در سال ۱۴۰۲ حدود ۹ هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل طرح‌های عمرانی ۷ منطقه آزاد فعال که معادل ۶۱ درصد کل بودجه این مناطق است را مصوب کردیم. درخواست‌هایی به دولت و سازمان برنامه و بودجه برای کمک به توسعه مناطق آزاد ارسال کرده‌ایم. علاوه بخشی از زیرساخت‌ها مانند اسکله‌ها و پس‌کرانه‌ها تبدیل به پروژه‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری شده است. ما در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ۶ مأموریت جهش تولید، افزایش صادرات، انتقال فن آوری، تامین مالی از خارج از کشور، تامین نیاز‌های اساسی کشور و عمران و آبادانی منطقه را بر عهده دارد.

تعداد بازدید : 5

باور کنید تلف شدن عمر ما، هزینه فهمیدن امثال این‌ها شد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین