پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۲۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
محسن کاظمینی متولد سال ۱۳۴۰ در کاشان و سرتیپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که از سال ۱۴۰۰ تا سال ۱۴۰۲ به‌عنوان قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی فعالیت کرد. در زمان مسئولیت کاظمینی به عنوان قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی، فساد مالی چای دبش اتفاق افتاد. غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در آذر ۱۴۰۲ اعلام کرد که کاظمینی جزو متخلفان این پرونده بود. باید منتظر بود تا وضعیت نهایی این پرونده مشخص گردد.

شعارسال: محسن کاظمینی فعالیت نظامی را در سال ۱۳۵۹ از سپاه پاسداران آغاز کرد و در دوران دفاع مقدس از اعضای لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (س) بود.

شایعات و شائبه ها درباره نقش کاظمینی در پرونده چای دبش ؟!

وی از جمله افرادی است که به فرماندهی جاویدالاثر احمد متوسلیان عازم لبنان شده بود.

کاظمینی از ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۷ فرماندهی لشکر ۷ زرهی، ولی عصر (عج) را برعهده داشت و با حفظ سمت فرمانده قرارگاه کربلا بود و از ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۸ به‌عنوان فرمانده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان فعالیت می‌کرد.

وی از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ معاون عملیات سپاه پاسداران بود و در فاصله سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۶ به‌عنوان فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ فعالیت می‌کرد و از ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۶ با حفظ سمت، فرماندهی قرارگاه ثارالله را نیز برعهده داشت.

ماجرای ارتباط فساد چای دبش با سردار کاظمینی

از سردار کاظمینی در دوران دفاع مقدس و نیز پس از آن خدمات ارزنده و جهادی در مسیر حفظ امنیت و حفاظت از انقلاب اسلامی به یادگار باقی مانده است و بر اساس تجربه به نظر بعید است میان او و پرونده فساد چای دبش ارتباطی وجود داشته باشد، با این وجود برخی کاربران فضای مجازی به این موضوع اشاره می‌کنند که برای اثبات و یا رد آن باید منتظر پیگیری و اطلاع رسمی نهاد‌های قضایی ماند.

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

کسانی که در ابتدای دولت سیدابراهیم رئیسی فعالیت برای حضور در لیست وزارت جهادکشاورزی داشتند بیان می‌کردند که محسن کاظمینی برای انتصاب سیدجواد ساداتی نژاد بسیار تلاش می‌نمود. بعد از رای اعتماد و انتخاب ساداتی نژاد به وزارت جهادکشاورزی، در حکمی از سوی ساداتی نژاد، «محسن کاظمینی» به عنوان قائم مقام وزیر در قرارگاه امنیت غذایی منصوب شد.

شایعات و شائبه ها درباره نقش کاظمینی در پرونده چای دبش ؟!

چندماه بعد، یعنی در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، در حکم دیگری از سوی ساداتی نژاد، «محسن کاظمینی» همشهری عزیز جناب وزیر، به عنوان رئیس کارگروه تنظیم بازار کالا‌های کشاورزی با حفظ سمت منصوب شد. در بخشی از این حکم آمده است‎؛ با عنایت به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به منظور اداره کارگروه تنظیم بازار و برقراری هماهنگی‌های لازم و مؤثر برای اجرای تصمیمات کارگروه و سایر امور محوله، با حفظ سمت به موجب این حکم به عنوان رئیس کارگروه تنظیم بازار کالا‌های کشاورزی منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با همکاری و تعامل با معاونین، مدیران، رؤسای سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌ها‏، گام‌های مؤثری برای تحقق اهداف دولت سیزدهم و برنامه‌های وزارت در خصوص تنظیم بازار کالا‌های کشاورزی بردارید.

شایعات و شائبه ها درباره نقش کاظمینی در پرونده چای دبش ؟!

همچنین ساداتی‌نژاد در حکمی جداگانه، عباس عسگرزاده را به عنوان دبیر کارگروه تنظیم بازار کالا‌های کشاورزی با حفظ سمت منصوب کرد. در زمان مسئولیت کاظمینی به عنوان قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی، فساد مالی چای دبش اتفاق افتاد. غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در آذر ۱۴۰۲ اعلام کرد که کاظمینی جزو متخلفان این پرونده بود. در همین رابطه، وحید اشتری فعال رسانه‌ای و افشا کننده سیسمونی گیت، خبر از دست داشتن سردار کاظمینی در پرونده فساد چای دبش دارد. اشتری نوشت:

سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله و فرمانده قرارگاه امنیتی ثار الله بود. اوایل دولت آقای رئیسی بعنوان قائم مقام وزیر جهاد و کشاورزی (ساداتی‌نژاد) در قرارگاه امنیت غذایی منصوب شد. ‏حالا ظاهرا یکی از اصلی‌ترین مرتبطان افتضاح رخ داده در پرونده ⁧ چای دبش⁩ است.

شایعات و شائبه ها درباره نقش کاظمینی در پرونده چای دبش ؟!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یه ایرانی بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
0
0
خدایا من بعنوان یه جون که پوله لباس زمستون ندارم، مجبورم، نرم بيرون.
حق من رو از بچه‌ها های این آدم و امثال این آدم بگیر،
الهی که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
0
0
بارها در سایت شما درباره باند ساداتی نژاد هشدار داده شد، چرا کسی توجه نکرد؟ زورتان کم است یا انها پر زور بودند
مدیر پایگاه

سلام
گردن ما باریک است. از مو نازک تر

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
0
1
با اشتباه احتمالی یک نفر، هیچگاه جایگاه نیروی مقدسی چون سپاه ،تضعیف نمی شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
0
0
خدا همه ما رو از شر شیطان حفظ کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین