پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۴۶۵
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۱
حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: در بحث درمان برخی از بیمارستان‌ها تا سکه یا دلار از بیمار نگیرند او را عمل نکرده و درمان نمی‌کنند. پیشنهاد پایگاه تحلیلی خبری شعار سال همکاری سازمان بازرسی و بازرسی ریاست جمهوری با این رسانه برای راستی آزمایی قابل اتکا بوده و در صورت اثبات جرم، ضمن برخورد با متهمان و مجرمان، استیضاح وزیر بهداشت ( دکتر عین الهی) با قید فوریت در دستور کار قرار گیرد.

شعارسال: حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: مشکل حوزه دارو را می‌توان با ایجاد معاونت جدیدی در ریاست جمهوری برای حل اختلافات بین مدیران دولت حل کرد. اختلافات زیادی بین سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت در بحث دارو وجود دارد لذا رئیس جمهور معاون حل اختلاف تعیین کند تا با رفع آن‌ها مشکلات هم حل شود.

انتقاد تند نماینده مجلس به بیمارستان ها، برخی از بیمارستان‌ها تا سکه نگیرند بیمار را عمل نمی‌کنند

حاجی‌دلیگانی همچنین با اشاره به مشکل تامین دارو برای بیماران خاص ادامه داد: برخی از دارو‌ها برای بیماران خاص و پیوندی و یا پانسمان از کشور خاصی برای بیماران پروانه‌ای باید تامین شود لذا رئیس مجلس شورای اسلامی جلسات مشترکی با وزارت خارجه و هلال احمر تشکیل دهد تا بتوان مشکل این بیماران را حل کرد، چون اگر دارو به موقع نرسد آن‌ها با مشکل مواجه می‌شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: در بحث درمان، منکر معروف شده است یعنی در برخی از بیمارستان‌ها که به نهاد‌های خوبی هم وابسته هستند، تا سکه یا دلار از بیمار نگیرند او را عمل نکرده و درمان نمی‌کنند. باید وزارت بهداشت فکری کند اگر تعرفه اشکال دارد آن را اصلاح کند، اما این‌که تا سکه و دلار نگیرند بیمار را درمان نمی‌کنند یک مشکل اساسی برای کشور است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پرسون، تاریخ انتشار: 19دی1402، کدخبر: 575587، purson.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین