پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۵۸۲
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
هر انقلابی بدلیل ماهیت نظم شکنی انقلاب ، با نوعی بی نظمی مقطعی مواجه است. بی نظمی که شاید با روش ها و ادله ها و سلایق گوناگون، بتوان آن را توجیه کرد. اما در دوره تثبیت یک انقلاب، شنیدن ادبیات ساخت شکنانه، خود ویژه پندار، خود محوربین و سلیقه گرا، توجیه گر با اسم رمز مصلحت و غیره نه نمها جایی نداشته ، بلکه نوعی ضد ارزش با قابلیت پیگیری حقوقی و قضایی بدلیل برهم زدن نظم سه گانه جمهوریت-اسلامیت- انقلابی گری است. عزت جان، شما بر اساس سنت باید به ما درس بدهی نه ما به شما. شوخی جای خود را دارد. حد خودش را می طلبد و دارای خطوط قرمز است. همسایه محترم خیابان کبکانیان ، تا کی قصد ادامه دادن این رویه رفتاری را دارید. بخدا دهه شصت سال هاست که تمام شده و کشور وارد فازهای جدید شناختی ، ارتباطی و رفتاری گردیده است. سربسته عرض می کنیم که هرکجا نظارت نباشد و حساب کشی و مطالبه گری، خفه شده باشد، بروز این نوع رفتارها کاملا طبیعی است. رفتار مدیر یکی از شبکه های صدا سیما در چندماه پیش را که یادتان نرفته است.

شعارسال: ویدیویی از عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در دیدار با علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منتشر شده که در بخشی از این ویدیو محور گفت‌وگوی این دو مقام درباره «گرازها» است. ضرغامی در این دیدار می‌گوید: «ما انقلاب کردیم گراز‌ها را آدم کنیم. وحشی‌ها را اهلی کنیم.» سلاجقه نیز در پاسخ می‌گوید: «انقلاب کردیم آدم‌ها گراز نشوند.» این دیدار در جزیره آشوراده واقع در استان گلستان و به مناسبت کلنگ‌زنی طرح طبیعت‌گردی آشوراده در ۳۰ آذر انجام شده است، اما ویدیوی این دیدار به تازگی منتشر شده است. این حرف‌های عجیب را می‌بینید و می‌شنوید.

تعداد بازدید : 5

علی اعطا در واکنش به سخنان وزیر میراث: حضرت علی فرموده‌اند هیچ «میراثی» همچون «ادب» نیست

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در اظهاراتی حیرت‌انگیز و توهین‌آمیز، مردم را گراز خطاب کرد. اظهارات اخیر ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی در دیدار با علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی واکنش برانگیز شده است. ضرغامی می‌گوید: «ما انقلاب کردیم گراز‌ها را آدم کنیم. وحشی‌ها را اهلی کنیم.» سلاجقه پاسخ می‌دهد: «انقلاب کردیم آدم‌ها گراز نشوند.»

علی اعطا، عضو هیات رییسه و سخنگوی شورای پنجم پایتخت، در واکنش به این سخنان در اکانت توییتر خود نوشته است: «در برابر سخنان اخیر برادر ضرغامی، آدم می‌ماند چه بگوید. وزیر محترم «میراث» ان‌شاالله می‌داند که حضرت علی (ع) فرموده‌اند هیچ «میراثی» همچون «ادب» نیست».

ضرغامی: انقلاب کردیم تا گراز‌ها را آدم کنیم! + ادبیات خود خاص پندار عزت الله و پیامد‌های واماندن در دهه ۶۰

جواب سربالای مدیر شبکه چهار به یک سوال ساده: صلاح ندانستم! / این سبک پاسخ‌گویی را مناسب می‌دانید؟

حسین شاهمرادی مدیر شبکه چهار به سوال ساده یک مخاطب درباره عدم بازگشت یک برنامه، پاسخی عجیب داد که این لحن و پاسخ، با بازخورد منفی در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است.

تعداد بازدید : 3

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین