پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۷۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
حمله تند ژیلا صادقی به رئیس بیمارستان گاندی؛ با عنوان «مگر سودت را با ما تقسیم می‌کردی؟» در حال رسانه‌ای شدن است. برخی از منتقدین از این شیوه انتقاد در صداسیما گلایه‌مند بوده و ان را جریانی یک طرفه می‌دانند. مهم نیست حق با چه کسی باشد، مهم این است که یک طرفه به قاضی رفته اند. حسن آقا میری در واکنش به حمله مجری صداوسیما به رئیس بیمارستان گاندی (دکتر بنی اسد) عنوان نموده است که صدا و سیمایی که مخاطب و کیفیت براش اهمیتی نداره! صدا و سیمایی که بیشتر بلندگوی اقلیت افراطی تمامیت خواه بوده و تو هیچ اعتراضِ به حقی کنار مردم نیست و فقط این جور وقت‌ها وارد میدان می‌شه اون هم با بی ادبی و تهمت و توهین و زرد! ۲۴ همت بودجه امسال صدا و سیما از جیب ملتی که سه تا دهک پایینش سرانه‌ی مصرف گوشتش در سال ۲ کیلو گرم هست! و.. خواستم بگم با دستمال کثیف صدا و سیما نمی‌شه هیچ پنجره‌ای رو تمیز کرد لطفا اول دست تون رو از جیب مردم دربیارید بعد برای بقیه نسخه بدید.

شعارسال: مجری برنامه صبگاهی سلام صبح بخیر نسبت به ویدیو منتشر شده از رئیس بیمارستان گاندی واکنش نشان داد و گفت: مردم از شما شاکی هستند. پیشتر نیز صحبت‌های المیرا شریفی مقدم مبنی بر اینکه چرا دولت باید از جیب مردم هزینه خسارت بیمارستان فوق لاکچری گاندی را بدهد؛ در فضای مجازی حاشیه ساز شده بود.

تعداد بازدید : 8

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار: 10بهمن1402، کدخبر: 704929، fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
0
0
برخی منابع می‌گویند که در شب وقوع حادثه حریق بیمارستان گاندی، عده‌ای از عوامل این بیمارستان با دستور مستقیم یکی از مسئولان بیمارستان قصد خارج‌کردن حافظه دوربین‌های مداربسته بیمارستان را داشتند که با اقدام عوامل فراجا، این افراد در پارکینگ شناسایی و دستگیر شدند و اقلامی که به‌همراه داشتند توقیف شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
طبق اعلام  یک مقام قضایی مبنی بر در روز حادثه و خارج کردن حافظه دوربین ها ازبیمارستان گاندی :هیچ عمدی در اتش سوزی بیمارستان گاندی نبوده و‌خبرهای مبنی بر دستگیری  برای خارج کردن حافظه دوربین ها کذب محض هست
علت نهایی آتش سوزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
0
0
اتصال سیم برق در یک انبار حدودا ۲۰ متری در طبقه ۱۶ بیمارستان رخ داده و موجب آتش‌سوزی شده است. شعله‌های آتش از این محل با کندسوزی به نمای ساختمان سرایت کرده بود. پس از آن آتش از طریق نما با سرعت بیشتری رشد پیدا کرد و به دیگر بخش‌ها و طبقات این بیمارستان نیز سرایت کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین