پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۸۸۱
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
کامبیز مهدیزاده با انتشار یک ویدیو نوشته که، زبان انگلیسی و عربی که بلد نیستید، محاسبه کردن و درصد و اعشار را هم که نمی‌دانید، اذان و اقامه را هم که درست ادا نمیکنید، شعر هم که بلد نیستید بخوانید، دعای سال تحویل را از رو هم درست نمیخوانید... شما ها از کجا آمده‌اید؟ بگوئید پروژه بگیران و ماله کشان شروع به ماله کشی کنند و ... . سلام کامبیز، تو راست می گی اما چه خبر از تپق های مدیران دولت یازدهم و دوازدهم؟ چه خبر از استخدام هیات علمی و گواهینامه خلبانی؟ البته ما ادعای ماله کشی نداشته و نداریم و ماکش هیچ دولتی نبوده و نخواهیم بود.

شعارسال: اینکه مدیران باید مراقب تپق های احتمالی باشند یک اصل اولیه مدیریتی است. اینکه پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، بارها و بارها در این خصوص هشدار داده و می دهد(در دولت های ادوار) و مورد کم توجهی قرار می گیرد،برای همین جور جاهاست.

کامبیز مهدی زاده فرساد هم تپق های دولت سیزدهم را ردیف کرد + دوره پدرزن رو یادته یا یادت بندازیم کاپیتان؟

کار بجایی رسیده که کامبیز مهدی زاده فرساد، داماد آقای روحانی با ردیف کردن کلیپ تپق مدیران و غیرمدیران ( از رئیس جمهور تا ماله کش بالای سن همایش) ، اقدام به هجو دولت سیزدهم می کند.

کامبیز مهدیزاده با انتشار ویدیو زیر گفته ،زبان انگلیسی و عربی که بلد نیستید، محاسبه کردن و درصد و اعشار را هم که نمی‌دانید، اذان و اقامه را هم که درست ادا نمی کنید، شعر هم که بلد نیستید بخوانید، دعای سال تحویل را از رو هم درست نمی خوانید... شما ها از کجا آمده‌اید؟ بگوئید پروژه بگیران و ماله کشان شروع به ماله کشی کنند.

تعداد بازدید : 8

شاید در این مورد کامبیز حق داشته باشد، اما آنچه که ما را ناراحت می کند این است که همین وضعیت با شدت کمتر و بیشتر در دولت پدر زن محترم ایشان هم بود. کامبیز گویا حاشیه های خودش از استخدام تا گواهی خلبانی را یادش رفته است. راستی کامبیز،چه خبر از عابدزاده سازمان هواپیمایی کشوری؟ دیدی سلام برسون بگو تو جلسه گفته بودیم که مثل عقاب مواظبت هستیم. نگران شکایت و پیگیری گواهینامه هم نباش. نهایتش اینه که دوباره امتحان میدی و این بار خودت قبول می شی دیگه.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین