پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۰۱۹
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
زمان انتخابات است و ممکن است نقد مورد سو استفاده گروه های رقیب قرار گیرد و یا شائبه تخریب ایجاد کند. بر این قاعده نمی توانیم از حد و حدود بیشتری اقدام به نقد عملکرد جناب محمدباقر خان قالیباف کنیم. آقای قالیباف، منظومه فکری شما توان تحلیل راهبردی و تفکر درون زا ندارد. روحیه تان بیشتر گرایش به ویترین چینی و تائید دارد تا ارایه عملکرد بنیادین. تمایلات بالا به محفل سازی دارید و .... . برادر عزیز، ده وعده ای که به مردم داده ای و بدان عمل کرده ای را فقط برای ما نام ببر. اگر خواستی ما پنجاه وعده ای که دادی و عمل نکردی را نام می بریم. جناب قالیباف، بر قاعده امر به معروف و نهی از منکر بیان می کنیم که با سرنوشت یک کشور و دین و دنیای خودتان بازی نکنید. شما ممکن است نظامی خوبی بوده باشید، اما مدیر مناسب و سیاستمدار استانداردی نبوده و نخواهید بود. بعد از انتخابات ، چنانچه مایل باشید شخص شما را به مناظره در دانشگاه یا رسانه( البته الزاما با پخش زنده) دعوت می کنیم.

شعارسال: قالیباف در توییتر خود نوشت: «به مجلس که آمدیم، حدوداً هیچ قانونی دربارۀ مشکلات کوتاه‌مدت و بلندمدت مسکن در کار نبود، ولی مردم از ما انتظار تصمیم‌گیری داشتند. سه قانون تصویب کردیم: قانون جهش تولید مسکن، قانون مالیات بر خانه‌های خالی برای جلوگیری از احتکار مسکن، و طرح ساماندهی اجاره‌بها برای اجارۀ مسکن.»

تعداد بازدید : 7

جناب قالیباف با سه قانون مصوب شما چه اتفاقی افتاد؟ حاضریم بشکل پیمانی مدیریت ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال را عهده دار شویم و مطمئنیم چنانچه اختیار عمل کافی داده شود، این وعده را محقق می‌کنیم. اما شما و امثال شما اگر پشت به پشت هم قرار بگیرید، توان اجرایی کردن نصف این میزان را هم ندارید. مدیریت جهادیتان در ساخت فلان پارک را یادتان هست؟ ما که فراموش نمی‌کنیم.

آقای قالیباف ، شما فقط یک ابوالوعده بودید و خواهید بود + در وقت انتخابات بی اخلاقی است که بیش از این نقدت کنیم

قصد ورود بیشتر به حاشیه‌ها را نداریم. اما شما را سفارش به تقوای الهی می‌کنیم. این مسیر که در آن پا نهاده اید و این ردایی که به تن کرده اید، جای شما و ردای شما نیست جناب رئیس مجلس عزیز. با باد و باند بازی و محفل گردانی که نمی‌شود کشور اداره کرد اخوی.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناکون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین