پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۰۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
محمدرضا گلزار در مسابقه شبکه سه از شرکت کنندگان می پرسد که کدام عضو در تنظیم سوخت و ساز بدن، نقش مهمی ایفا می کند. شرکت کنندگان متاسفانه با پاسخ های خنده دار به سوال پاسخ می دهند. سوال اینجاست که پاسخ کودکانه شرکت کننده خانم به سوال گلزار را باید پای کاهش سطح ای کیو عمومی ایرانیان گذاشت یا کاهش میزان مطالعه در کشور که در چنین موقعیت هایی خود رو نشان می دهد؟ شاید هم با این سطح از پاسخ های مسخره، دارند شوخی می کنند؟

شعارسال: مطالعات مختلف نشان دهنده کاهش ضریب هوشی ایرانیان است. برخی از مطالعات، این ضریب را در حدود ۸۰ تا ۸۵ نشان می‌دهند و برخی از ادعا‌ها هم به اعداد پائین‌تر اشاره دارند. بعنوان مثال فاطمه محمدبیگی نماینده مجلس معتقد است که با ادامه روند کاهش جمعیت میانگین ضریب هوشی ایرانی‌ها از ۱۰۴ به ۶۸ رسیده است. زیرا اکثر نخبگان و تحصیلکردگان ازدواج نکرده یا دیر ازدواج کرده و یا تک‌فرزند و دو فرزندی هستند؛ بنابراین ذخیره ژنتیکی درحال کاهش است. بعضی از منتقدین نیز به خروج تعداد زیادی از ایرانیان از کشور و اثرگذاری آن روی کاهش ضریب هوشی اشاره دارند.

آی کیو شهروندان ما پائین اومده یا اینا دارن شوخی می کنند؟


سوال اینجاست که درخصوص ویدئوی حاضر و اتفاق روی داده، عامل را به ضعف نظام آموزش و پرورش مربوط بدانیم یا کاهش ضریب هوشی ایرانیان؟ شاید هم این عزیزان با این حد پرت گویی، قصد شوخی داشته اند؟

تعداد بازدید : 5

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
0
0
داغونینم که
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین