پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۲۲۴
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:گزارش های اولیه تحقیق و تفحص از «مجموعه شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی» و تفحص از «اتاق بازرگانی» در جلسه عصر امروز این کمیسیون بررسی شد.

شعارسال: محمدرضا پور ابراهیمی در تشریح جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در این جلسه گزارش‌های اولیه تقاضای تحقیق و تفحص مجموعه شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی و تفحص از اتاق بازرگانی در دستور کار قرار گرفت؛ و کلیات ان مورد توافق قرار گرفت.

بررسی کلیات تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در کمیسیون اقتصادی

وی با بیان اینکه رئیس هیئت تحقیق و تفحص توضیحاتی درباره زمان و محدودیت‌های این تحقیق و تفحص مطرح کرد، افزود: گزارش هئیت پس از تصویب اعضای کمیسیون اقتصادی، به زودی به صحن علنی ارسال خواهد شد.

پور ابراهیمی ادامه داد: همچنین گزارش تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی نیز به زودی و پس از جمع بندی به صحن علنی ارسال خواهد شد تا در ابتدای سال آینده این گزارش‌ها در صحن مجلس قرائت شود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: 20اسفند1402، کدخبر: 4178546، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین