پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۲۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
پیرو انتشار اخبار مربوط به حذف کتابخانه سازمان برنامه و بودجه و بیرون ریختن اسناد و همچنین دیدار نوبخت با رئیسی در این خصوص و بیان گلایه ها و ذکر اهمیت مرکز اسناد این سازمان، ادعا شده است که برای سازماندهی و حفاظت از اسناد به عنوان منابع اطلاعاتی ارزشمند و دسترسی بهتر کارکنان سازمان و همچنین اساتید، دانشجویان، پژوهشگران، برنامه‌ریزان و کارشناسان خارج از سازمان به این اسناد، کتابخانه مرکزی سازمان به مکان دیگری منتقل ‌می‌شود و حذف تشکیلات و دور ریختن اسناد، به هیچ وجه مطرح نمی باشد..

شعارسال: برای سازماندهی و حفاظت از اسناد به عنوان منابع اطلاعاتی ارزشمند و دسترسی بهتر کارکنان سازمان و همچنین اساتید، دانشجویان، پژوهشگران، برنامه‌ریزان و کارشناسان خارج از سازمان به این اسناد، کتابخانه مرکزی سازمان به مکان دیگری منتقل می‌شود.

جابجایی کتابخانه سازمان برنامه و بودجه صرفا فیزیکی است

در این زمینه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید شده است که موضوع حذف کتابخانه در ساختار تشکیلاتی سازمان به هیچ عنوان در دستور کار نیست و صرفا جابجایی مکان فیزیکی آن مد نظر است.

***

رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه کشور در نامه‌ای به رئیس جمهور از جا به جایی و انتقال اسناد و کتب سازمان و برنامه بودجه در دولت فعلی خبر داد.

محمدباقر نوبخت رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه در صفحه توییتری خود نوشت:

محضر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

‌با سلام و احترام

اخبار دلهره آوری از جابه جایی و انتقال کتب و اسناد بعضا منحصر به فرد در سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح می‌شود. مصرانه تقاضا دارم مقرر فرمایید بررسی و رفع دغدغه گردد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20اسفند1402، کدخبر: 1402122014024، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
0
0
نگرانی آقای نوبخت صد در صد درست است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین