پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۲۶۱
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
مدیر امور اداره آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: تاکنون 3 میلیارد و 200 میلیون تومان برای مجتمع آبرسانی جنت‌آباد شهرستان اسدآباد هزینه شده است.

شعار سال: احد احدی اظهار کرد: پروژه مجتمع آبرسانی جنت‌آباد در شهرستان اسدآباد سال 82 شروع به کار کرده که تاکنون با 97 درصد پیشرفت فیزیکی قرار است به صورت صد درصدی امسال به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه جنت‌آباد با 14 روستا 13 هزار و 469 نفر جمعیت دارد، افزود: 54 کیلومتر خطوط انتقال برای مجتمع جنت‌آباد، 63 کیلومتر شبکه توزیع و 3 هزار و 100 مترمکعب مخزن تاکنون در این مجتمع اجرا شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد ادامه داد: در مجتمع جنت‌آباد دو باب ایستگاه پمپاژ، حفر پنج حلقه چاه و 3 هزار و 699 انشعاب به مردم این منطقه واگذار شده است.

وی در خصوص هزینه اجرایی مجتمع جنت‌آباد شهرستان اسدآباد گفت: تاکنون 3 میلیارد و 200 میلیون تومان برای این مجتمع آبرسانی هزینه شده که پیش‌بینی می‌شود امسال این پروژه با یکمیلیارد و 500 میلیون تومان تکمیل شود.

احدی افزود: هدف از ساخت اینگونه مجتمع‌های آبرسانی در روستاهای شهرستان‌ کاهش هزینه بهره‌برداری و کیفیت خدمات‌رسانی در حد مطلوب به مردم است.

وی افزود: در حال حاضر عملیات فنس‌کشی و محوطه‌سازی چاه‌های آب شرب این مجتمع آغاز شده و خطوط انتقال آب به طول 4 هزار متر در حال اجراست.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت قطره، تاریخ 3 خرداد 95، کد مطلب: 31848159: www.ghatreh.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین