پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۷۸۲
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
سیستم گرمایشی مدارس همدان از سال گذشته تاکنون بهبود یافته است و در سال جاری در این زمینه مشکلی گزارشی نشده است | آموزش و پرورش به لحاظ اعتباری وضعیت خوبی ندارد و با وجود سرانه ناچیز، مدارس برای تعمیر و تجهیز نیازمند توجه ویژه و مشارکت های همه بخش ها هستند | حدود 92 هزار دانش آموز در شهرستان همدان تحصیل می کنند.

شعار سال: فرماندار همدان اظهار داشت: سیستم گرمایشی مدارس همدان از سال گذشته تاکنون بهبود یافته است و در سال جاری در این زمینه مشکلی گزارشی نشده است.

علی تعالی در نشست شورای آموزش و پرورش همدان افزود: در سال گذشته با تخصیص اعتبار سیستم گرمایشی بیشتر مدارس استاندارد سازی شد و در روستاها نیز که گازکشی بوده سیستم گرمایشی به گازی تبدیل شده است.

وی خواستار توجه بیشتر به مدارس روستایی و کمتر برخوردار شد و ادامه داد: ساماندهی سرویس های بهداشتی باید در اولویت قرار گیرد.

فرماندار همدان گفت: آموزش و پرورش به لحاظ اعتباری وضعیت خوبی ندارد و با وجود سرانه ناچیز، مدارس برای تعمیر و تجهیز نیازمند توجه ویژه و مشارکت های همه بخش ها هستند.

تعالی در ادامه با بیان اینکه نهضت سواد آموزی در هفتم دی ماه سال 58 بر اساس فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت گفت: تشکیل نهضت سواد آموزی همانند سایر نهادها که توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد نقش موثری در افزایش آگاهی و سواد جامعه ایران اسلامی داشته است.

وی ادامه داد: نهضت سواد آموزی پس از انقلاب با ظرفیت های مردمی و کمترین هزینه اقدام های موثری انجام داد و جمعیت زیادی را زیر پوشش قرار داده و باسواد کرده است.

وی افزود: افزاد زیادی تحصیلات خود را از نهضت سواد آموزی آغاز کردند و اکنون درجات علمی را تا سطوح بالا و تخصصی سپری کردند.

معاون اداره پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان نیز گفت: در سال گذشته سیستم گرمایشی هشت مدرسه استاندارد سازی شده است و از مجموع مدارس شهری این ناحیه تنها پنج مدرسه استاندارد سازی نشده است.

احمد اکبری افزود: در حال حاضر در این ناحیه هیچ مدرسه ای وجود ندارد که از بخاری های نفتی استفاده شود.

امین اسدبیگی معاون اداره پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان نیز گفت: در این ناحیه 13 مدرسه از بخاری های نفتی و 31 مدرسه از بخاری های گازی استفاده می کنند و سیستم گرمایشی 130 مدرسه از طریق حرارت مرکزی است.

حدود 92 هزار دانش آموز در شهرستان همدان تحصیل می کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی همدان پرس، تاریخ 8 دی 95، کد مطلب: 10811: www.hamedanpress.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین