پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
شهردار همدان گفت: پارک 48 هکتاری قطعا اجرایی خواهد شد و تاکنون نیز حدود 28 هکتار آن تملک شده است.
شعار سال:سید مصطفی رسولی امروز با بیان اینکه پارک بین بلوار ارم و بلوار بعثت ابتدا 90 هکتار بود که به 48 هکتار تقلیل یافت، اظهار کرد: اگر تغییر کاربری در این منطقه صورت گیرد، انتفاع آن برای تملک پارک 48 هکتاری استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسئله در حال تحقق است، افزود: چند پرونده نیز وجود دارد که برخی از موارد براساس ضرورت، تغییر کاربری انجام می‌شود به طوری که افراد باید پنج تا 6 برابر مساحت تغییر کاربری را در محدوده پارک خریداری کنند و به جای ملک خود ارائه دهند.

شهردار همدان با بیان اینکه بحث سبز کمرنگ یا پررنگ که به فضاهای سبز اطلاق می‌شد، وجود ندارد، تصریح کرد: مکانی که به عنوان فضای سبز شناخته شده، هرگز تغییر نخواهد کرد.

وی ادامه می‌دهد: طرح‌هایی که به مالکان خصوصی تعلق دارد و به دلیل کمبود اعتبارات امکان تملک آنها وجود ندارد، بر اساس توافقنامه انجام‌شده می‌توانند از املاک پارک 48 هکتاری خریداری کرده و برای ملک خود تغییر کاربری بگیرند.

رسولی با بیان اینکه تاکنون حدود 28 هکتار از پارک 48 هکتاری تملک شده است، خاطرنشان کرد: امکان ندارد که پارک 48 هکتاری شهر همدان اجرایی نشود زیرا در کمیسیون ماده 5 که ریاست آن با استاندار بوده و به معاونت عمرانی واگذار شده، تصمیم قطعی بر ایجاد این پارک بوده است.

وی با بیان اینکه هیچ ساخت و سازی در پارک 48 هکتاری وجود ندارد، گفت: از تأسیسات قابل استفاده خانه‌های قدیمی که در این محدوده قرار دارند در بهره‌برداری از پارک استفاده خواهد شد.

گفتنی است طرح احداث پارک 48 هکتاری از زمان دولت سازندگی در همدان کلید خورده که هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:13بهمن1394،کد مطلب: 13941113000176،www.fna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
الهی که به موقع باشه و راست از آب در بیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین