پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۰۰۲
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
به‌نظر می‌رسد فعالیت‌های صنعتی در ایجاد گرمایش جهانی بسیار موثر بوده‌اند و به گرم‌شدن کره زمین کمک می‌کنند. از سال ۱۸۸۰ اندازه‌گیری دمای هوای کره زمین آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد. همچنین گفته می‌شود گرم‌شدن کره زمین، در سال ۲۱۰۰ باعث خشکسالی شدید، گرمای سوزان و توفان‌های وحشتناک خواهد شد.

شعار سال: سال ۲۰۲۰، برای کشورهای مختلف، سال بلایای طبیعی بوده است. ۶ ماهه اول سال برای بسیاری از مناطق جهان، ۶ ماهه‌ای سرشار از آتش‌سوزی و سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

دانشمندان، سال‌هاست که هشدار گرمایش زمین را به مردم و مسوولان جهان مخابره می‌کنند. اما سال‌هاست که توجهی به این موضوع نشده است.

این روزها و با افزایش تعداد بلایای طبیعی که مستقیما به گرمایش جهانی مربوط است، فعالان این عرصه در تلاش هستند تا جدیت این موضوع را به اثبات برسانند.

تعداد بازدید : 113

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری فراز، تاریخ انتشار: 29 شهریور 1399، کد خبر: 1399/06/29 ، faraz.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین