پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 29
کد خبر: ۳۹۴۳۶۲
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
تلگرام بخش کسب درآمد از تبلیغات را به تلگرام اضافه کرد و خوشبختانه برای کانال‌هایی که با شماره ایران ساخته شدند، در دسترس است. کانال‌ها برای کسب درآمد از تلگرام باید حداقل ۱۰۰۰ عضو داشته باشد و تلگرام بعد از نمایش تبلیغات در این کانال‌ها ۵۰ درصد از هزینه تبلیغ را به صاحب کانال اختصاص می‌دهد.نکته جالب اینکه مراجع گوناگون نسبت به این خبر، رویکرد دوگانه تحقق پذیری در آینده- قابلیت اجرا در زمان حال،گرفته اند.گروهی دیگر از منتقدین هم بیان داشته اند که با فرض راه افتادن چنین قابلیتی در تلگرام، می توان آن را ابزاری برای جا انداختن رمزارز تون کوین محسوب نمود و تلگرام با سواستفاده از گزایش افراد به دریافت جایزه و نیاز بازار به تبلیغات، قصد جا انداختن رمز ارز جدید را دارد.

شعار سال: تلگرام قابلیت کسب درآمد از تبلیغات را برای تمام کانال‌ها با بیش از ۱۰۰۰ عضو، فعال کرد. صاحبان چنین کانال هایی ، ۵۰ درصد از درآمد حاصل از نمایش تبلیغات را در قالب رمزارز تون‌کوین (Toncoin) دریافت خواهند کرد. ظاهراً این ویژگی برای کانال‌هایی که با شماره ایران ساخته شده‌اند هم فعال است. «پاول دورف»، مدیرعامل تلگرام، چند وقت پیش وعده داد که قابلیت درآمدزایی از کانال‌ها در بیش از ۱۰۰ کشور فعال می‌شود و حالا چنین وعده‌ای عملی شده است. به گفته تلگرام، از امروز صاحبان کانال‌های عمومی با بیش از ۱۰۰۰ عضو، ۵۰ درصد از درآمد تبلیغات نمایش داده‌شده در کانال‌های خود را دریافت می‌کنند.

کسب درآمد از تبلیغات تلگرامی در کانال‌های بالای یک کا

صاحبان کانال‌های تلگرام می‌توانند بدون پرداخت هیچ‌گونه کارمزدی، درآمد خود را دریافت کنند. برای اطلاع از وضعیت درآمد ناشی از تبلیغات، باید به تنظیمات کانال و آمار‌ها (Statistics) بروید و در اینجا دنبال نمودار کسب درآمد (Monetization) باشید.

تلگرام برای اینکه بتواند درآمدهای تبلیغات را به صاحبان کانال‌ها بپردازد، نوع جدیدی از تبلیغات را معرفی کرده است که افراد می‌توانند با تون‌کوین این نوع تبلیغات را بخرند. بنابراین پرداخت درآمد ناشی از تبلیغات به صاحبان کانال از طریق بلاکچین TON و در قالب رمزارز تون‌کوین انجام می‌شود. بنابراین برای کسب درآمد از تلگرام تنها کافیست صاحب کانال با بیش از ۱۰۰۰ عضو باشید.

هر فردی می‌تواند با پرداخت چندین تون‌کوین، بات یا کانال خود را تبلیغ کند. زمانی که می‌خواهید تبلیغات تلگرام را بخرید، می‌توانید کانال‌های مدنظرتان برای نمایش تبلیغات را انتخاب کنید. بنابراین تلگرام کنترل کامل را در اختیارتان قرار می‌دهد.تبلیغات تلگرام تنها در کانال‌های عمومی بزرگ به نمایش گذاشته می‌شوند و شاهد حضور آن‌ها در صفحه چت شخصی یا لیست چت‌ها نخواهید بود. علاوه‌براین، تلگرام می‌گوید تبلیغات این پیام‌رسان مبتنی بر اطلاعات کاربران نیستند و تنها به کانال‌هایی از آن‌ها استفاده می‌کنید، وابسته هستند.درنهایت اگر علاقه‌ای به مشاهده تبلیغات در کانال‌ها ندارید، می‌توانید با تهیه سرویس پولی تلگرام پریمیوم، آن‌ها را غیرفعال کنید.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با اندکی اضافات و تلخیص ،برگرفته از دیچیاتو. کد خبر:- . تاریخ انتشار سیزدهم فرودین 1403. https://digiato.com/ سایر منابع.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین