پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۰۷۵۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
هرچند همچنان محدودیت‌های آمریکایی بر نحوه صرف منابع ارزی بلوکه شده ایران،ادامه خواهد شد و هر انتقالی باید از سوی وزارت خزانه داری آمریکا تایید شود. در حقیقت بدون اجازه آمریکا آب نمی‌توانیم بخوریم لیکن نباید تردید کرد که مطابق پیش بینی‌های سه ماه گذشته، با شرایط متفاوتی روبرو هستیم و فعالان اقتصادی که با تعصب و فریز شدن تحلیل‌های قدیمی همچنان به روش‌های کسب و کار سال گذشته مشغولند احتمالا تا امروز در تنگنای بسیار شدیدی قرار گرفته اند.

شعار سال: ترجمه رفت و آمد مقامات قطری و عمانی در دو هفته گذشته.

هرچند همچنان محدودیت‌های آمریکایی بر نحوه صرف این منابع ادامه خواهد شد و هر انتقالی باید از سوی وزارت خزانه داری آمریکا تایید شود.

دلار‌های کره‌ای در قطر، دلار‌های عراقی در عمان
در حقیقت بدون اجازه آمریکا آب نمی‌توانیم بخوریم لیکن نباید تردید کرد که مطابق پیش بینی‌های سه ماه گذشته، با شرایط متفاوتی روبرو هستیم و فعالان اقتصادی که با تعصب و فریز شدن تحلیل‌های قدیمی همچنان به روش‌های کسب و کار سال گذشته مشغولند احتمالا تا امروز در تنگنای بسیار شدیدی قرار گرفته اند.

تبیین سیاست‌ها و راهبرد‌های هر بنگاه اقتصادی به عهده هیئت مدیره و مشاورین خبره است و باید مسئولیت تعیین سمت و سوی حرکت هر سازمان را بطور کامل بپذیرند.

با شرایط امروز خود را تطبیق دهید و برای سه ماه آینده برنامه مشخص خود را ارائه کنید.

سیاست‌های سه ماه پیش از چهار ماه قبل باید تغییر می‌کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بنکر، تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر:----، banker.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین