پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۲۱۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
آیین کلنگ‌زنی مرحله نخست زیرسازی معابر طرح جامع عمرانی پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) برگزار شد.رحمان دشتی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر ، خاطرنشان کرد: برای واگذاری اراضی پارک علم و فناوری به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پس از زیرسازی ۴ هکتار آماده واگذاری می‌شود.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری خلیج فارس، علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر در آیین کلنگ‌زنی مرحله نخست زیرسازی معابر طرح جامع عمرانی پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر با بیان اینکه توسعه زیرساخت دسترسی به پارک علم و فناوری بوشهر یکی از اولویت‌ها است، اظهار داشت: با تکمیل این زیرساخت‌ها واگذاری اراضی به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان آغاز می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی زیرسازی معابر طرح جامع پارک علم و فناوری خلیج فارس
وی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را مورد تأکید قرار داد و گفت: از محل تسهیلات قرض‌الحسنه تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با سود ۴ درصد ۶۰ میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر پرداخت شد و امسال به‌صورت ویژه این مهم در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تکمیل زیرساخت‌ها در پارک علم و فناوری خلیج‌فارس بوشهر را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: در این راستا تکمیل زیرساخت‌های شهرک زیست فناوری دلوار تنگستان به‌عنوان نخستین شهرک زیست فناور مورد تصویب قرار گرفته است که پس از انجام زیرساخت‌ها واگذاری اراضی در این شهرک به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان آغاز می‌شود.

باستین استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک زیست فناوری و پارک علم و فناوری را یکی از برنامه‌های امسال دانست و افزود: امید است با حمایت‌های ویژه از این شرکت‌ها روز به روز بر تعداد این شرکت‌ها و کیفیت محصولات آن‌ها افزوده شود.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر هم با اشاره به کلنگ‌زنی زیرسازی معابر طرح جامع عمرانی پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: اعتبار پروژه زیرسازی معابر و تأسیسات در مجموع ۴۰ میلیارد تومان است که بخشی از آن تخصیص یافته است.

رحمان دشتی خاطرنشان کرد: برای واگذاری اراضی پارک علم و فناوری به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پس از زیرسازی ۴ هکتار آماده واگذاری می‌شود.

وی افزود: با واگذاری ۱۰ قطعه زمین و ساخت و ساز ۲ فضا توسط شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری از سطح ۲ به سطح یک ارتقا پیدا می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت علوم تحقیقات و فناوری، تاریخ انتشار:۲۱ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۷۹۰۳۲، www.msrt.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین