پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۳۹۵
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
محسن رفیق‌دوست در بخشی از گفتگوی جنجالی خود گفت: من خودم از قبل از تسخیر لانه جاسوسی در جریان قرار گرفتم و بعنوان مسئول تدارکات سپاه به دانشجویان کمک کردم برای کارشان و امکانات در اختیارشان گذاشتم. حتی در یک جلسه‌ای توجیه شدم که باید این کار رو کمک کنم. در یک جلسه‌ای که آقای محسن رضایی که آنموقع مسئول اطلاعات (سپاه) بود رفتیم جایی که آقای لاهوتی و میردامادی و ... بودند و آنجا گفتند که قرار است پس فردا سفارت آمریکا فتح بشود.

شعار سال: محسن رفیق‌دوست در بخشی از گفتگوی جنجالی خود گفت: من خودم از قبل از تسخیر لانه جاسوسی در جریان قرار گرفتم و بعنوان مسئول تدارکات سپاه به دانشجویان کمک کردم برای کارشان و امکانات در اختیارشان گذاشتم. حتی در یک جلسه‌ای توجیه شدم که باید این کار رو کمک کنم.

نقش سپاه در تسخیر سفارت امریکا+فیلم

در یک جلسه‌ای که آقای محسن رضایی که آنموقع مسئول اطلاعات (سپاه) بود رفتیم جایی که آقای لاهوتی و میردامادی و ... بودند و آنجا گفتند که قرار است پس فردا سفارت آمریکا فتح بشود.

تعداد بازدید : 32

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری صراط، تاریخ انتشار:۲۵ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۶۳۱۹۵۷، www.seratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین