پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۶۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
یکی از آسیب های وارد شده به جمهوری اسلامی ایران، اجازه صحبت دادن به برخی از حضرات روحانی برای ورود غیر موثر و بعضا نادرست در کلیه حوزه های شناختی و عملی است. به ویدئو کلیپ جناب حجت الاسلام قاسمیان دقت کنید. برداشت های سلیقه محور سطحی در حوزه سیاسی- دیپلماسی-امنیتی در آن موج می زند. برداشت هایی نادرست و جهت دار از فرمایشات حضرت آقا در خصوص عربستان و اسرائیل نموده اند. آیا فکر نمی کنند که عدم تحقق این برداشت ها، می تواند به وجه عمومی نظام در منظر عمومی و سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی لطمه بزند؟ ایشان حتی در بیان روایات آخرالزمانی هم دچار نوعی کم اطلاعی هستند. غافلند از اینکه ، درگیر های نهایی حضرت (عج ا...) به سمت شرق دور است. با این ادله و عملکردهای گذشته این روحانی خوش آواز و برخی حرف ها و حاشیه های دیگر، آیا جای ندارد که به سرور عزیزمان تذکری داده شود؟ هرچند که عزیز دل برادر ، همه جا حضور دارند و در هر سه حوزه امنیت-سیاسیت-دیپلماسی، نقد کنیم ، اخوی گوشه ای از خیمه را بدست گرفته است. عمرشان پر برکت و عزت شان برقرار. حسب وظیفه حرفه ای مشفقانه و سربسته عرض شد.

شعارسال: انطباق روایات دینی و اخرالزمانی با حوزه‌های دینی، سیاسی و امنیتی برای آینده نگری و جهت یابی‌های تخصصی، نیازمند لحاظ کردن ظرافت‌هایی خاص بوده و بشدت باید از کلی گویی، مطلق پنداری، اهمال و تقلیل گرایی و آسان پنداری دشمن، حاشیه گویی و عدم تفکیک اصل و فرع و ... پرهیز نمود.

آیا دادگاه ویژه روحانیت ، قصد برخورد با حجت الاسلام قاسمیان را ندارد؟

اخیرا کلیپی از آقای غلامرضا قاسمیان در حال انتشار در فضای مجازی است که در ان به نابودی سه ساله اسرائیل اشاره شده است. حجت‌الاسلام قاسمیان مدعی است که اسرائیل نهایتا ۳ سال دیگر از بین می‌رود. بعد از آن به جنگ آمریکا در عربستان می‌رویم.

تعداد بازدید : 275

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
0
0
چرا تو بهت برخورده حالا،اینم مث خیلی ازشما غی رروحانیا یه نظری داده،
مدیر پایگاه

سلام


اولا تو نه شما


ثانیا سیاستگذاری و رصد از وظایف ذاتی این رسانه است. اگر ما واکنش نشان ندهیم، شما واکنش نشان ندهید، در بهترین حالات با بدعت و انحراف روبرو شده و در طیف دیگر داستان نفوذ و نفاق را خواهیم داشت.


ثالثا، در گام دوم انقلاب باید بپذیریم که جایگاه ها نیازمند بازتعریف است. روحانی و غیر روحانی بودن تقسیم شدگی منسوخ است ( البته که مقصر آن هم گروهی از روحانیون عزیز بودند که احترام جایگاه را حفظ نکردند). در همین مجموعه که ما در خدمت شما هستیم، حقوق دادن روحانی  داریم و روحانی حقوق دادنف اما بین این دو ، تفکیک کارکردی و تخصصی قائلیم. 


رابعا ،آقای قاسمیان هر کسی نیست. 


 سربسته عرض شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین