پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۷۳۸
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
مهدی صفری را بعنوان دیپلماتی آگاه و صاحب تجربه در حوزه دیپلماسی کشور می شناسند. اما حاشیه گویی های اخیر او، بنوعی اسباب تعجب را فراهم ساخته است. مهدی صفری بشکلی کاملا غیرتخصصی و مسئله دار از ارتباط بین سرطان فراگیر و گسترده در یکی از کشورهای امریکای جنوبی بدلیل تزریق واکسن فایزر می گوید! بشکل ناشیانه ای درخواست و تقاضای سرمایه گذاری خارجی کشور مورد بحث را با رویکرد خیریه ای مورد تفسیر قرار می دهد. این در حالی است که هر دیپلمات اگاهی می داند که سرمایه گذاری خارجی عموما با چند هدف یا شرایط وجود بازارهای پرجاذبه با امنیت بالای سرمایه گذاری، سرمایه گذاری چند منظوره با رویکرد نفوذ یا کسب انحصار منجر به اهرم فشار و در نهایت سرمایه گذاری خارجی برای کاهش ریسک های داخلی ، انجام می شود.

شعارسال: مهدی صفری معاون اقتصادی وزیر امو خارجه در ویدئویی گفت: در یکی از کشور‌های آمریکایی تعداد زیادی از مردم به علت تزریق واکسن فایزر سرطان خون گرفتند؛ قرار است ایران به اندازه ۱۰۰ میلیون دلار به این کشور داروی سرطان خون صادر کند.

از سرطان گسترده بدلیل تزریق واکسن فایزر تا خیریه پنداری دستگاه دیپلماسی و خوش خرجی از بیت المال

در ادامه ویدئوی جزئیات این اظهارات را مشاهده کنید:

تعداد بازدید : 2

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اعتماد، تاریخ انتشار: 19شهریور1402، کدخبر: 631488، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین