پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۱۰۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کشور در حوزه سیاسی و دیپلماتیک دچار آسیب صحبت‌های بی پروا و بعضا تحریک کننده و کم اساس برخی از افراد خود حامی پندار انقلاب شده است. جوانانی که عموما دارای نیات پاکی هم هستند، اما در عمل فاقد قدرت تحلیل راهبردی لازم و تجربه اجرایی هستند و با احساساتی بازی، غوغا سالاری، تندروی و رفتار‌هایی از این جنس، قصد حضور در فضای دیپلماتیک و سیاسی کشو ر را دارند. گویا لازم است مجددا تذکر دهیم که گام دوم انقلاب است و دوره این جور شمل بازی‌ها تمام شده و این دوره نیازمند اندیشه و تعهد و اقدام واقعی و غیر نمایشی است. توئیت روایت شده از یامین پور و پاسخ حساب پادشاهی سعودی اگر راست باشد، مصداق و نمونه‌ای از این کم تجربگی‌ها محسوب می‌شود.

شعار سال: در حالی که بازی‌های آسیایی هانگژو در جریان است، وحید یامین‌پور معاون جوانان وزارت ورزش در توییتی به مدال نگرفتن عربستان در این بازی‌ها اشاره کرد و در ادامه با پاسخ اکانت توییتر فارسی پادشاهی عربستان مواجه شد.

کنایه سنگین حساب پادشاهی عربستان به یامین‌پور
یامین‌پور نوشت: «عربستان تا امروز وارد جدول مدال‌ها نشده؛ ۲۴ تا کشور تا امروز حداقل یک مدال رو آوردن. شبه روشنفکر‌هایی که کارشان تحقیر ایرانه بفرمایند چطور چند روز پیش فقط آماده خوری عربستان با خریدن امثال رونالدو رو شاخص پیشرفت معرفی می‌کردن؟...».

اما ساعتی بعد توییتر فارسی پادشاهی سعودی به فارسی در پاسخ به توییت یامین‌پور با کنایه نوشت: مردم نان را با آرد درست می‌کنند، نه مدال ورزشی!
کنایه سنگین حساب پادشاهی عربستان به یامین‌پور

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سرپوش، تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۴۰۲۰۷۰۶۲۵، www.sarpoosh.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین