پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۴۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸
یکی از مجریان تلویزیون در برنامه‌"و اما روز " به سکوت عجیب محمود احمدی نژاد درقبال حادثه تروریستی کرمان واکنش نشان داده و گفت: واقعا نگرانش هستیم! کسی که برای درگذشت یک رپر آمریکایی یا خواننده هندی توییت می‌زد الان سکوت عمیق کرده است! ان شاالله که سالم هستند. این در حالی است که برخی از شنیده ها، سکوت احمدی نژاد را به برداشت او از عوامل پشت پرده این داستان مرتبط دانسته و شائبه های غیرقابل بازگو در رسانه را مطرح می کنند. آنچه که مسلم است، در آینده ای نه چندان دور، ابعاد و حقایق بیشتری از پشت پرده این داستان افشا خواهد شد.

شعارسال: یکی از مجریان تلویزیون در برنامه‌ای به سکوت عجیب محمود احمدی نژاد درقبال حادثه تروریستی کرمان واکنش نشان داده و گفت: واقعا نگرانش هستیم!

کنایه مجری برنامه

وی در این برنامه گفت: کسی که برای درگذشت یک رپر آمریکایی یا خواننده هندی توییت می‌زد الان سکوت عمیق کرده است!

تعداد بازدید : 4

اطلاعات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

در بهمن ۱۴۰۰ و در پی درگذشت یک خواننده زن هندی، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین ایران پیام تسلیتی به شرح زیر منتشر کرد:
"لاتامنگشکار در موسیقی و ملودی بی رقیب بود. صدای او برای چندین دهه گرما را به خانه‌های صد‌ها میلیون نفر آورده بود. تسلیت به خانواده و عزیزانش، به هند و مردم آن و به جامعه جهانی هنر. روح بلبل هند در آرامش باد. 

کنایه مجری برنامه

در فروردین ۱۳۹۸ و بعد از انتشار خبر قتل یک رپر آمریکایی به نام نیپسی هاسل، محمود احمدی‌نژاد با ابراز اندوه از مرگ وی و ۱۰ نفری که در طول یک هفته در لس آنجلس کشته شده بودند نوشت: اخیرا از مرگ "نیپسی هاسل" مطلع شدم و از شنیدن مرگ او و ۱۰ نفر دیگر که در هفته گذشته در لس آنجلس کشته شدند اندوهگین شدم. چگونه می‌توان زندگی شخصی را به این راحتی گرفت؟ "عزیزم گریه نکن، سرت را بالا بگیر حتی وقتی که جاده سخت است هرگز تسلیم نشو. ”


کنایه مجری برنامه

در خرداد ۱۳۹۸ و بعد از برد تیم بسکتبال "تورنتو رپتورز" در مقابل "گلدن استیت" و کسب عنوان قهرمانی NBA آمریکا، محمود احمدی نژاد با ارسال توئیت این قهرمانی را به بسکتبالیست‌های این تیم تبریک گفت و نوشت: "اگر رئیس جمهور بودم همه تان را به ایران دعوت می‌کردم. "

کنایه مجری برنامه

در چنین شرایطی، سکوت رئیس جمهور ۸ سال ایران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در برابر حادثه تروریستی کرمان که حدود ۱۰۰ شهید و قریب به ۲۰۰ مجروح بر جای گذاشته و در این میان، تعداد زیادی کودک نیز غرق به خون شده اند، برای افکار عمومی ایجاد سوال کرده است. بعضی‌ها می‌گویند که این همان احمدی نژادی است که بعد از جنگ ۳۳ روزه لبنان و اسرائیل که افکار عمومی جهان علیه اسرائیل بسیج شده بود، از عزم ایران برای نابودی اسرائیل سخن گفت و ورق را به نفع اسرائیل و علیه ایران برگرداند و اکنون همان چهره سیاسی که برای ضدیت با اسرائیل حنجره پاره می‌کرد و جامه می‌دردید، در برابر جنایت‌های اسرائیل در غزه که حتی صدای غربی‌ها را هم درآورده، لب باز نمی‌کند.
در مقابل هم، گروهی علت سکوت کردن احمدی نژاد درباره حادثه کرمان را نه به دلیل کم اهمیتی حادثه، بلکه بدلیل بیان برحی از پشت پرده‌ها درباره شهادت سردار سلیمانی و پشت پرده‌های علل وقوع این حادثه غمبار می‌دانند. این گروه معتقدند که احمدی نژاد، با سکوت خود، بسیاری از مسائل را فریاد زده است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
0
0
متاسفانه مدتهاست احمدی نژاد از نظر فکری در حال سقوط است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین