پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۱۰۷
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
قائم مقام دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: در امر برگزاری انتخابات معمولاً از دست‌اندرکاران مجریان ناظران و اصحاب رسانه تشکر می‌کنیم اما در واقع تشکر اصلی برای ملت ایران است، باید از مردم قدردانی کرد که علاقه‌مند به منافع ملی، امنیت و استقلال کشور هستند.

شعارسال: سیامک ره‌پیک در جریان بازدید دادستان کل کشور و رئیس دفتر رئیس‌جمهور از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: امروز با لطف خدا انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان در حال برگزاری است و تاکنون به لطف خدا بر اساس گزارش‌ها و اخباری که در اختیار ما قرار گرفته، حاکی از حضور پر شور و نشاط مردم است.

تشکر خاص از مردم ، دست‌اندرکاران ، مجریان، ناظران و اصحاب رسانه جهت برگزاری انتخاباتی شایسته

وی با بیان اینکه در امر برگزاری انتخابات معمولاً از دست‌اندرکاران مجریان ناظران و اصحاب رسانه تشکر می‌کنیم، اما در واقع تشکر اصلی برای ملت ایران است، اظهار داشت: باید از مردم قدردانی کرد که علاقه‌مند به منافع ملی، امنیت و استقلال کشور هستند و در برهه‌های مختلف نشان دادند که از پایه‌های نظام مردم‌سالاری دینی دفاع می‌کنند.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان ادامه داد: در ایام گذشته در مراسمات نظیر مثل ۲۲ بهمن ملاحظه کردیم که مردم برای حفظ استقلال و امنیت کشور وارد میدان شدند.

ره‌پیک با تاکید بر اینکه صحنه انتخابات هم با هدایت‌های مقام معظم رهبری صحنه‌ی دیگری برای نمایش قدرت ملت ایران است، تصریح کرد: امیدواریم بعد از پایان رای‌گیری و شمارش آرا هم مردم شریف ایران سربلند باشند و همانطور که رهبری فرمودند انتخابات باعث افزایش قدرت ملی و حفظ منافع ملی کشور بشود و در آینده نیز شاهد تشکیل مجلسی قوی در کشور باشیم.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 11اسفند1402، کدخبر: 1454279، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین