پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۳۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
دکتر طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان بیان داشت که صحت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد. وی با تشریح وضعیت ۱۹حوزه باقیمانده، ختم بررسی های شورای نگهبان در این خصوص را اعلام نمود. لازم به توضیح است که علی رقم تائید قانونی موارد توسط شورای نگهبان، نارضایتی هایی چند در خصوص بعضی از حوزه ها نظیر پاکدشت استان تهران، بین مردم وجود دارد.

شعار سال: دکتر هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفتگوی صورت داده با شبکه خبر سیما در ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲، گفت: تا ظهر روز ۲۸ اسفندماه، صحت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۸۹ حوزه انتخابیه به تایید شورای نگهبان رسید. ضمن اینکه صحت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی حوزه‌های انتخابیه (۳۱ استان) نیز تایید شد. درخصوص ۱۹ حوزه انتخابیه باقی‌مانده انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز جلساتی برگزار شد و جمع‌بندی‌های نهایی صورت گرفت و در نهایت صحت انتخابات در تمامی حوزه‌های انتخابیه به ترتیب زیر به تایید شورای نگهبان رسید.

تائید صحت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه + تشریح وضعیت 19 حوزه باقیمانده

۱۹ حوزه انتخابیه که صحت انتخابات در آن‌ها به تایید رسید، عبارتند از:

تعداد بازدید : 2


*** استان تهران
۱. پاکدشت
۲. دماوند و فیروزکوه
۳. رباط کریم و بهارستان
۴. شهریار، ملارد و قدس
۵. ورامین، پیشوا و قرچک (به استناد ماده ۶۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و بررسی گزارشات و اسناد واصله، نفر دوم و سوم حوزه انتخابیه به مرحله دوم راه یافتند.)

*** استان خوزستان
۶. اهواز، باوی، حمیدیه و کارون
۷. آبادان
۸. اندیمشک
۹. ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون
۱۰. بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی
۱۱. بهبهان و آغاجاری
۱۲. خرمشهر
۱۳. دزفول
۱۴. دشت آزادگان و هویزه
۱۵. رامهرمز و رامشیر
۱۶. شادگان
۱۷. شوش و کرخه
۱۸. شوشتر و گتوند
۱۹. مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل (باتوجه به اختلاف نزدیک آراء نفر اول و دوم حوزه انتخابیه، پس از بازشماری کامل تمامی صندوق‌های اخذ رأی، با جابجایی نفر اول و دوم، آقای رضا جباری به عنوان منتخب در این حوزه مشخص شد)

سخنگوی شورای نگهبان از حضور مردم پای صندوق‌های رای قدردانی و از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی تشکر نموده و خطاب به منتخبان و همچنین کسانی که رای کافی به دست نیاوردند، بیان داشت: آنچه برای ما در نظارت بر انتخابات مهم بود، رای و اراده مردم بود تا نتایج اعلامی براساس تک تک آرایی باشد که مردم به صندوق ریختند. همه باید پای‌بند به قانون باشیم و در آستانه عید نوروز مصالح مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه قرار دهیم.

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

با وجود تائید انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان در سراسر کشور، شهروندان برخی از شهرها نظیر پاکدشت در استان تهران، ایرانشهر و سرباز در سیستان و بلوچستان و مواردی همانند، از قضاوت و داوری صورت پذیرفته رضایت نداشته و معتقد به وجود شائبه و حاشیه هستند. 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناکون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
0
0
پاکدشت بدجوری حاشیه داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
0
0
توی شهر ما که به وفور دلال ها خرید و فروش رای رو انجام می دادند. در محله های فقیر نشین و شهرک های کارگری، خیلی مشهود بود. از سیصد هزار تومان تا نزدیک به یک میلیون تومان قیمت داشت. آخر وقت هم ارزون شد و رسید به صد تومان.
چطور می تونم حرفم رو به گوش مسئولان برسونم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین