پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۵۰۵
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت دکتر پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را تسلیت گفتند.

شعارسال: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت دکتر پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای دکتر پرویز داودی از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را به خاندان محترم ایشان و به جامعه‌ی علمی کشور تسلیت عرض میکنم.

خدمت مخلصانه و بی‌شائبه در مسئولیت‌های بزرگ در طول سالیان طولانی، چهره‌ی یک مدیر با اخلاص و کارآزموده و پرتلاش از آن مرحوم را نشان داد و این در محاسبات الهی ارزشی والا است.
رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت میکنم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۴۰۳/۰۲/۰۱

غیبت احمدی نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش

صبح روز جمعه مراسم تشییع پیکر پرویز داوودی در بهشت زهرا (س) برگزار شد.

پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی

پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح روز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت و صبح روز جمعه مراسم تشییع پیکر او در بهشت زهرا (س) برگزار شد. در این مراسم برخی از دولتمردان سابق احمدی‌نژاد مانند محمدحسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد و محمدمهدی زاهدی وزیر علوم او حضور داشتند.

گفتنی است که محمود احمدی نژاد تاکنون به درگذشت معاون اول خود واکنشی نداشته و در مراسم تشییع پیکر او غایب بود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دفتر مقام معظم رهبری، تاریخ انتشار: 1اردیبهشت1403، کدخبر: 27167، www.leader.ir/ سایر منابع

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین