پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۰۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از مردم استان بوشهر از طریق ملوانی امرار معاش می‌کنند ساماندهی کالای همراه ملوان در اولویت برنامه‌های استان بوشهر است.

شعار سال: عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در شعار امسال اقتصاد مقاومتی با رویکرد تولید و اشتغال مورد تاکید قرار دادند اظهار داشت: بر اساس شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال طرح‌های مهمی در استان بوشهر مورد توجه قرار دارد که باید در کنار اجرای این طرح‌ها فرهنگ سازی استفاده از کالاها و تجهیزات داخلی در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا تهدید کننده اقتصاد کشور است تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا که تهدید کننده اقتصاد، تولید و اشتغال در جامعه است باید در اولویت قرار بگیرد.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به ساماندهی کالای همراه ملوان در استان بوشهر تصریح کرد: آیین نامه ترخیص کالای همراه با ملوان در هیئت دولت در حال بررسی است که با تصویب این آیین نامه نقش مهمی در بهبود وضعیت معیشتی مرزنشینان استان بوشهر دارد.

گراوند تاکید کرد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از مردم استان بوشهر از طریق ملوانی امرار معاش می‌کنند ساماندهی کالای همراه ملوان در اولویت برنامه‌های استان بوشهر است.

وی با اشاره به تجهیز گمرکات استان بوشهر برای تسریع در ارزیابی ترخیص کالای همراه ملوان گفت: گمرکات استان بوشهر به امکانات لازم و مورد نیاز برای تسریع در ترخیص کالای همراه ملوان مجهز شوند تا در اجرای آیین نامه ساماندهی کالای همراه ملوان دچار مشکل نشود.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ترخیص کالای همرای ملوان ضابطه‌مند می‌شود افزود: تصویب آیین‌نامه ساماندهی کالای همراه ملوان ضمن آرامش روحی و روانی میان مردم ساحل نشین، سبب حل مشکلات بازار و اقتصاد استان بوشهر و بهبود وضعیت معیشتی و اشتغال می‌شود.

گراوند با اشاره به راه‌اندازی ساماندهی جامع انبارها گفت: در این سامانه همه انبارها و محل نگه‌داری کالا و مبدا و مقصد کالاها باید ثبت و کد شناسایی گرفته شود.

وی با اشاره به مشارکت همگانی در ثبت انبارهای استان بوشهر در سامانه یاد شده خاطر نشان کرد: تمام انبارهای دولتی و بخش خصوصی در سامانه جامع انبارها باید ثبت شود چراکه اگر انباری در این سامانه ثبت نشود آن انبار غیر قانونی و کالاهای آن بعنوان کالای قاچاق تلقی می‌شود.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر استاندارد سازی قدرت موتور لنج‌های صیادی و تجاری بیان کرد: استاندارد سازی قدرت موتور لنج‌ها در استان بوشهر در بروز مشکلات ارائه سوخت مورد نیاز شناورها پیشگیری می‌کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 16 فروردین 96، کد مطلب: 1370873: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
اگر تونستید کولبران را سامان بدهید، ملوانان را هم سامان خواهید داد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین