پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۹۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
معاون مرکز آمار ایران گفت: این اخطارها کاملا عادی است و زمانی که حجم ترافیک از حد معمول بالاتر می رود پیغامی مبنی بر تکمیل بودن ظرفیت نمایش داده می شود.

 شعار سال:ترافیک در ثبت نام سرشماری اینترنتی حل شدنی است زاهدیان معاون مرکز آمار با اشاره به استقبال مردم از طرح سرشماری اینترنتی گفت:این امر موجب شده تا ترافیک مراجعه به سایت افزایش یابد؛ که با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال رفع این مشکل هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که مشکل اصلی ترافیک سایت از کجا نشات می گیرد، اظهار کرد: این اخطارها کاملا عادی است و زمانی که حجم ترافیک از حد معمول بالاتر می رود پیغامی مبنی بر تکمیل بودن ظرفیت نمایش داده می شود تا از این طریق سرعت ثبت نام برای افرادی که در صفحات مربوطه هستند کاهش پیدا نکند.

زاهدیان گفت:بخشی از پیام های خطا مربوط به نرم افزارهای است که تحت تاثیر ترافیک بیش از حد نمایش داده می شود که در کل این خطا ها چندان کلیدی به حساب نمی آید.

معاون مرکز آمار ایران درخصوص عمده مشکلات سایت سرشماری گفت: مشکل خاصی دراین زمینه وجود ندارد و فقط در روزهای اول این ترافیک مشاهده می شود.

زاهدیان در ادامه عنوان کرد: اگر غیر از ساعات اداری برای ثبت نام مراجعه شود حجم مراجعات پایین تر آمده و مشکلی وجود ندارد.

زاهدیان ادامه داد: 400 هزار خانوار در 24 ساعت گذشته توانستند در وبگاه سرشماری ثبت نام کنند این درحالیست که 30 هزار خانوار ثبت نام خود را بصورت کامل انجام داده و توانستند کد آماری دریافت کنند.

وی در خصوص ارتباط ثبت نام سرشماری با حذف یارانه گفت: ثبت نام اینترنتی ربطی به حذف یارانه ها ندارد چرا که در ماده 7قانون مرکز آمار آمده است که خروج داده های بدست آمده از مرکز آمار جرم است.

زاهدیان در پاسخ به این پرسش که مهمترین اولویت برنامه مرکز آمار در سال اقتصاد مقاومتی چیست تصریح کرد: بزرگترین بحث این است که شیوه سرشماری را اصلاح کنیم این درحالیست که از 65 هزار مامور آمارگیری بعد از استفاده از اینترنت و تبلت این رقم به 25 هزار مامور رسیده که این امر می تواند گام بزرگی در سال اقتصاد مقاومتی باشد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 4 مهر 1395، کد مطلب: ۵۷۹۳۹۱۹:www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین