پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۷۷۶
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
پنج تن از ماموران مرزبانی سراوان شب گذشته در ‌درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند. این درگیری در منطقه “مَک سوخته” رخ داد و ۲ مأمور دیگر نیز مجروح شدند. تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند. و فراناجا اعلام نمود که “این اقدام ناجوانمردانه حتما بی پاسخ نخواهد ماند”.

شعارسال: مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور که با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه سر" هنگمرزی سراوان روبه‌رو شدند؛ در این درگیری متاسفانه ۵ نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند. "این اقدام ناجوانمردانه حتما بی‌پاسخ نخواهد ماند".

شهادت ۵ تن از مامورین برجک مرزبانی “مزه سر” در سراوان با حمله اشرار از مرز پاکستان

شایان ذکر است؛ سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به همراه سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا برای بررسی موضوع از ساعاتی پیش در منطقه درگیری حضور پیدا کردند.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان نیز در این باره اظهار داشت: شب گذشته در پی حمله گروهک جیش الظلم به پاسگاه مرزی مک سوخته شهرستان سراوان ۵ نفر از نیرو‌های هنگ مرزی این شهرستان شهید و تعدادی نیز مجروح شدند.

شهادت ۵ تن از مامورین برجک مرزبانی “مزه سر” در سراوان با حمله اشرار از مرز پاکستان

شمس‌آبادی افزود: دستورات قضایی لازم جهت دستگیری عوامل این حادثه صادر شده است.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صاحب خبران، تاریخ انتشار: 31اردیبهشت1402، کدخبر: 60295495، sahebkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین