پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۰۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
بسیاری از شهروندانی که وسیله نقیله آن‌ها (موتور و ماشین) توقیف شده است، از صدمات وارده به وسیله نقلیه بعد از رفع توقیف گلایه‌مند بوده و این در حالی است که روی برخی از قبض‌های پارکینگ شاهد نوشتن عبارت غیرقانونی با قابلیت پیگیری کیفری (پارکینگ هیچ مسئولیتی درخصوص صدمه دیدن وسیله نقلیه در زمان توقیف یا حضور در پارکینگ ندارد) هستیم. سردار حسین رمضانی؛ معاون اجرایی پلیس راهور بیان داشته است که مسئولیت وسیله نقلیه توقیفی تا قبل از اعزام به پارکینگ بر عهده پلیس راهور است. از لحظه اعزام به پارکینگ تا توقفگاه و نگهداری در آنجا برعهده خود پارکینگ‌دار‌ها است (مسئولیت پارکینگ‌ها با بنیاد تعاونی فراجا است). به مالکین وسایل نقلیه چه خودرویی چه موتوری توصیه میکنم که قبل از انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ از وسیله نقلیه خود عکس بگیرند و مشخصات وسیله نقلیه را با مشخصات مندرج در قبضی که از افسر راهور می‌گیرند مطابقت بدهند تا در صورت خسارت، حقی از آن‌ها ضایع نشود.

شعارسال: سردار حسین رمضانی؛ معاون اجرایی پلیس راهور در پاسخ به سؤالی مربوط به اینکه برخی از موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌ها دچار خسارت می‌شوند، آیا مالکان این موتورسیکلت‌ها می‌توانند خسارت آن را بگیرند، اظهار کرد: بله امکان گرفتن خسارت از فراجا وجود دارد.

راهکار گرفتن خسارت وارده به موتورسیکلت‌ توقیفی + به مطالب غیر قانونی نوشته شده روی قبض پارکینگ و نفی مسئولیت ها توجه نکنید

وی افزود:، اما باید بدانید که پلیس راهور در حوزه توقیف و ترخیص وسایل نقلیه دقیقا طبق قانون و ضوابط عمل می‌کند؛ یعنی اینکه مسئولیت وسیله نقلیه توقیفی تا قبل از اعزام به پارکینگ بر عهده پلیس راهور است.

راهکار گرفتن خسارت وارده به موتورسیکلت‌ توقیفی + به مطالب غیر قانونی نوشته شده روی قبض پارکینگ و نفی مسئولیت ها توجه نکنید

معاون اجرایی پلیس راهور بیان کرد: از لحظه اعزام به پارکینگ تا توقفگاه و نگهداری در آنجا برعهده خود پارکینگ‌دار‌ها است (مسئولیت پارکینگ‌ها با بنیاد تعاونی فراجا است).

رمضانی با بیان اینکه پرداخت خسارت افراد یک حق بر گردن فراجا است، تصریح کرد: افرادی که موتورسیکلتشان در پارکینگ‌ها دچار آسیب شده است باید به خدمات منابع فرماندهی انتظامی استان‌ها مراجعه و ثبت شکایت کنند.

راهکار گرفتن خسارت وارده به موتورسیکلت‌ توقیفی + به مطالب غیر قانونی نوشته شده روی قبض پارکینگ و نفی مسئولیت ها توجه نکنید

وی گفت: به مالکین وسایل نقلیه چه خودرویی چه موتوری توصیه میکنم که قبل از انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ از وسیله نقلیه خود عکس بگیرند و مشخصات وسیله نقلیه را با مشخصات مندرج در قبضی که از افسر راهور می‌گیرند مطابقت بدهند تا در صورت خسارت، حقی از آن‌ها ضایع نشود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت الف، تاریخ انتشار: 11آذر1402، کدخبر: 4020911056، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین