پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۵۳۷
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵
قاسمیان به دلایلی نسبتا معلوم وارد بحث در خصوص موضوعی نسبتا غیر مرتبط یا غیر اولویت دار با جایگاه خودش شده و حمله به عین الاسد را حمله فیک نامیده است. در طرف دوم این داستان هم مصطفی رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها درباره شبهات حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد بیان داشته اند که کسانی که حرف از حمله فیک می زنند، مناسبات بین‌المللی را نشناخته‌اند به همین دلیل می‌گویند عین‌الاسد حمله فیک بود.برخی از منتقدین بیان داشته اند که ورود هر دو نفر از عزیزان به این موضوع ،ورودی غیر تخصصی و نابجا بوده و حتی توضیحات مصطفی رستمی را عذر بدتر از گناه و نوعی توجیه گری با مصرف داخلی، قلمداد کرده اند.

شعارسال: یکی از حوزه‌های آسیب در جمهوری اسلامی ایران، ورود غیرتخصصی افراد در موضوعات مختلف و پیامدزا کردن برخی از رویدادهاست. قاسمیان وابسته به قالیباف برای میدان گشایی سیاسی و شاید انتخاباتی، صحبت‌هایی درخصوص حمله به عین الاسد و فیک قلمداد کردن ان نموده و ریشه ترور‌ها و حملات تروریستی اخیر را بدان مرتبط نموده و پای خدا و دین و پیغمبر را هم برای توجیه درست بودن صحبت هایش به میان کشیده است (بماند که بالا تا پائین خیلی از فرمایشات ایشان قابل نقد بوده و ما بعنوان شاهد داستان فقط از جانب شان می‌پرسیم، چه خبر از شورای عالی توسعه روستایی؟ خودشان بهتر از همه می‌دانند چه می‌گوییم).

واکنش رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها به جعلی خواندن حمله عین‌الاسد + آقای رستمی  برای مصرف داخلی صحبت می کنید یا توجیه گری می نمایید؟

بعد از این ماجرا، مصطفی رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها درباره شبهات حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد بیات داشته اند که کسانی که مدعی فبک پنداری حمله هستند، مناسبات بین‌المللی را نشناخته‌اند به همین دلیل می‌گویند عین‌الاسد حمله فیک بود و..

تعداد بازدید : 6


اولا باید خدمت جناب مصطفی رستمی بیان نمود که وظیفه تخصصی شما چیست و چرا بجای اصل وظایف به فرع چسبیده اید؟ ثانیا، با تفسیری که حضرتعالی ارایه نموده اید، نه تنها پاسخی به افکار عمومی داده نشده، بلکه بر ابهامات کار اضافه شده و نوعی برداشت تفسیر برای مصرف داخلی به اذهان متبادر گشته است؟ در واقع با نوعی عذر بدتر از گناه مواجه هستیم.

با برداشت‌های شخصی شما (تاکید موکد می‌گردد، برداشت‌های اشتباه شخصی شما)، به افکار عمومی القا می‌کنید که کشور توان مقابله با امریکا را نداشته و کلیه صحبت‌ها در خصوص توان حمله موشکی به ناو و پایگاه‌های امریکا در منطقه، مقابله مستقیم با آمریکا در صورت به خطر افتادن منافع ملی و امنیت کشور و ...، کشک است؟! چه کسی این اطلاعات و موارد را به حضرتعالی القا نموده است؟ شان جایگاه شما عجل‌تر از آن است که وارد هر میدانی شوید و ضمنا، وقتی وارد شدید لطفا با دستان پر، ورود موثر داشته باشید.

سربسته عرض می‌شود که اگر ضرورت منافع ملی ایجاب کند و منافع و منابع ما مورد تهاجم واقع شود، امریکا طعم جنگ در درون خاک خودش را هم خواهد چشید. از دوستان مشاور بپرسید، جهت دهی تخصصی می‌کنند ان شاالله.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین