پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۹۰۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، اطلاعات و مستندات بیش از ۵ هزار کاربر آبان تتر را منتشر کرده اند. ادعا می‌شود که این صرافی مورد حمله هکری قرار گرفته است. روابط عمومی آبان‌تتر ضمن تکذیب خبر، در جوابیه‌ای نوشت: از آن‌جا که آبان تتر یکی از سه صرافی بزرگ ایران است، منطقی به نظر می‌رسد که بخشی از شماره‌های تلفن همراه آن لیست، با لیست کاربران آبان تتر مشترک بوده باشد.

شعار سال: برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، اطلاعات و مستندات بیش از ۵ هزار کاربر آبان تتر را منتشر کرده اند.

انتشار خبری مبنی بر هک اطلاعات هزاران نفر از کاربران یک صرافی دیجیتال ایرانی، واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته است.

آبان تتر هک شد + جوابیه
برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، اطلاعات و مستندات بیش از ۵ هزار کاربر آبان تتر را منتشر کرده اند.

پیش‌تر نیز صد‌ها کاربر این صرافی، پیامکی تهدیدآمیز از هکر‌ها دریافت کرده بودند که از آن‌ها خواسته شده بود سریعا دارایی خود را از آبان تتر خارج کنند!

آبان تتر هک شد + جوابیه

جوابیه روابط عمومی آبان تتر

روابط عمومی آبان‌تتر در جوابیه‌ای نوشت: از آن‌جا که آبان تتر یکی از سه صرافی بزرگ ایران است، منطقی به نظر می‌رسد که بخشی از شماره‌های تلفن همراه آن لیست، با لیست کاربران آبان تتر مشترک بوده باشد.

روابط عمومی آبان تتر در جوابیه‌ای به بازار نوشت: خبری که در کانال خود منتشر کرده‌اید از اساس دروغ و فیک است لذا لطفا نسبت به انتشار جوابیه رسمی به عنوان یک رفتارِ حرفه‌ای رسانه‌ای اقدام بفرمایید.

متن جوابیه روابط عمومی این شرکت به این شرح است: روابط عمومی آبان‌تتر، در راستای انتشار پیام‌هایی کاذب مبنی بر هک شدن اطلاعات کاربران صرافی آبان‌تتر، جوابیه‌ای از قرار زیر منتشر کرد؛ همانطور که پیش از این اعلام کردیم، دیتای منتشر شده با عنوانِ کذب “هک اطلاعات کاربران صرافی آبان‌تتر”، به هیچ عنوان مربوط به دیتابیس آبان‌تتر نیست و اطلاعات کاربران محترم آبان‌تتر، مطابق معمول، نزد ما امن است. از لیست شماره‌های تلفن همراه منتشر شده، بیش از ۹۰ درصد آن مربوط به کاربران آبان‌تتر نیست و پیش‌فرض ما بر این است که دیتای منتشر شده، مربوط به جامعه فعالان حوزه رمزارز در ایران است و از محلی – واضحاً غیر از دیتابیس آبان‌تتر – منتشر شده است.

از آن‌جا که آبان‌تتر یکی از ۳ صرافی بزرگ ایران است، منطقی به نظر می‌رسد که بخشی از شماره‌های تلفن همراه آن لیست، با لیست کاربران آبان‌تتر مشترک بوده باشد. لازم به ذکر است که تمامی عملیات صرافی آبان‌تتر مطابق معمول، با رعایت کامل پروتکل‌های امنیتی برقرار هستند. به عنوان مثال، در یک روز اخیر، بیش از ۶۱ میلیارد تومان واریز ریالی و بیش از ۵۴ میلیارد تومان برداشت ریالی موفق در پلتفرم صرافی آبان‌تتر به انجام رسیده است.

آبان تتر هک شد + جوابیه
همچنین واریز‌های ارزی به ارزش ۹۸۷ هزار تتر و برداشت‌های ارزی به ارزش ۹۰۰ هزار تتر نیز توسط کاربران صرافی آبان‌تتر به ثبت رسیده است. موفق بودن ۱۰۰ درصد تراکنش‌ها در یک روز اخیر، شاهد کوچکی‌ست بر اینکه تمام عملیات صرافی، مطابق معمول و بدون هیچگونه خللی در حال انجام است و تیم پشتیبانی آبان‌تتر نیز به صورت ۲۴ ساعته در تمام روز‌های هفته، پاسخگوی سوالات احتمالی شما کاربران محترم خواهند بود.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بازار، تاریخ انتشار:۱۱ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۳۴۹۴۴ و ۲۳۵۰۷۶، www.tahlilbazaar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین